Painoit siis ruutalla DOT4-nestettä ylöspäin sieltä työsylinterin ilmausruuvilta?
Harmi jos vuotaa työsylinterin tiivisteet, mutta voihan siellä tosiaan olla ilmaa, tai sitten sylintereiden välinen letku tukossa, tai sitten pääsylinteri vuotaa tms.
Ehkä voisi olla kuitenkin suht edullinen tapa koettaa vaan jonkin kerran ilmailla sitä kytkintä, eli että saisi vaihdeltua niihin sylintereihinkin uusia jarrunesteitä likaisien tilalle, ties vaikka jokin likakökkö vaan ollut tiivisteen välissä tms, ja osaisi hyvällä säkällä lähteä pois kummittelemasta.
Eli voisi samalla jumppailla kytkintä paineet päällä polkien kun niitä "huuhteluja tekee"

(siis ilmausproseduuri- kytkinpoljinpumppaus x 10, ilmausproseduuri, jne).
Siis jossei kertaalleen tehdystä ilmauksesta ole apua.
Muistathan poistaa jarrunestettä sieltä säiliöstä, ettei se valu yli työsylkkää alapäästä ilmatessa?
Melko varmasti ihan turha neuvo, mutta kaikkee kantsii aina kokeilla
Edit: Onko kytkimen liikevara normaali kuitenkin? mainitsit ettei se luista, mutta irrottaako se kunnolla?
Onhan noista Schs-kytkimistä mm. karannut kytkinlevyn jousiakin, jonka jälkeen ei tietenkään ole toiminut kunnolla jne.
(Omasta 110tkm ajetusta Ng900:sta hajotti koko Sensonicin (

) uutena tehtaalla asennettu Sachs-kytkinlevyn irronnut jousi.... ja kytkinlevy oli jousen irrotessa maksimissaan 1/3 kulunut, eli sillä olisi päässyt kitkapintojensa puolesta ainakin 200tkm vielä).
Toivotaan että tässä olisi kyse vain jostain pienestä ilmausropleemasta tms!