a) Vaihteiston toiminta, käsijarru, jarrut muutenkin.. Ihan perusjutut. Tuossa ei ihan hirveästi tyyppivikoja onneksi ole. Ratin täristys matkavauhdissa todennäköisesti johtuu alatukivarsien puslista (ei paha vaihtaa uretaaniin). Ruostetta jos on niin näkyy selvästi luukkujen alareunoissa tai takakaarissa.
b) Ei ole, 98-99 vuosimallit 185hv on vielä lujalla T5 koneella jolle 250tkm on hädintuskin sisäänajoa.
c) Kyllä on, tuolla koneella oleva OG9-3 on yksi varmimpia valintoja huolettomaan ajoon hintaluokassaan.
Mahdolliset matkan katkaisevat vikapaikat on kampiakselin asentoanturi, DI-kasetti, bensapumppu (jos ei uusittu vielä noilla km-lukemilla) ja mahdollinen apulaitteiden moniurahihnan katkeaminen jos ei ole huolto-ohjelman mukaisesti uusittu rullineen. Jakopää on ketjulla ja siitä ei tarvitse murehtia jos ei äänekkäästi rohise (hyvin epänormaalia ja epätavallista jos näin olisi).
Nuo jos on kunnossa niin ei huolen häivää.