Turbo ehjä, muttei ahda. Neuvoja
Turbo ehjä, muttei ahda. Neuvoja
vm98, 2.2tid.Turbo lopetti ahtamisen. Purin turbon, ei väjä, turbon hukkaportin kello kunnossa. Letkusta imaisemalla sulkee hukkaportin. Mikä on se musta mötikkä johon alipaine letku menee ja joka ohjaa hukkaporttia? Samaan mötikkään tulee 2kpl johtoja. Ilmeiseti boksilta. Onko muilla ollut vastaavia ongelmia??
Saab 2.2 TID vm:99, 150hp&350Nm
Re: Turbo ehjä, muttei ahda. Neuvoja
en tiedä olenko ymmärtänyt väärin, hukkaportin pitäisi olla kiinnii koko ajan. Imaisemalla pitäisi vetää vielä voimakkaammin kiinni. Puhaltamalla paineilmalla sen kuuluisikin aueta kun on kellon tarvitsema paine.
Väärinviritys stage 3 1x2-1
Re: Turbo ehjä, muttei ahda. Neuvoja
Auki oli hukka portti koko ajan..imasemalla letkusta sulkeutuu. Semmonen kutina että, autolla ajaessa ja vedättämään lähtiessä hukkaportti sulkeutuu alipaineella ja aukeeaa kun tarpeeksi ahtanu. Eli ilmeisesti se mötikkä joka imasee alipaineen on sökö. Tai sitten ei tuu käskyä boksilta. Mutta toi vaan päätelmä.
Saab 2.2 TID vm:99, 150hp&350Nm
Re: Turbo ehjä, muttei ahda. Neuvoja
Dieseleissä usein hukkaportin kello toimii päinvastoin, eli alipaineella sulkee.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com