saab 900 ng hautaus.
-
- "Ruisku"
saab 900 ng hautaus.
Voi ej, kyllä minä sen käsijarrun takia olisin ollut valmis kuoppaamaan koko auton! Mutta ei sitten kokomerkkiä, tässä se vaan ollaan oltu niinkuin ihan pikkuhiljaa kiromalla käsijarrun vaijeria.Voi että ne kun olis saaneet ton käsjarrun fiksattua niin varmasti olisi saatu koko firma pyörimään taas, Kuinka monessa autossa käsjarru toimii? Napakasti, heti, just vetämällä, -30 tai +30 siinäpä se.
tasapainoakselin ketju rapisee kummasti aina välillä?
Re: saab 900 ng hautaus.
No joo.. minulla se kyllä toimii, käytän sitä joka päivä ja se on sen toiminnan kannalta parasta. Näin on ollut edellisissäkin autoissa, kun olen aina käyttänyt käsijarrua päivittäin, ne ovat myös pelanneet hyvin pois lukien Saab 99 vm. 72 ja 74, joissa piti aina ennen katsastusta säätää käsijarru pitämään sen katsastuksen ajan, niissä se vasta surkea oli, kun säädit kohdalleen, ei se enää parin päivän päästä pitänyt ollenkaan. Tällä nykyisellä satkulla sentään pystyy tekemään käsijarru käännöksiäkin ja pito on erinomainen, tosin tiedä sitten, kun vikaa tulee, saako koskaan pitämään yhtä hyvin, kuin nyt kelillä kuin kelillä on toiminut 

Re: saab 900 ng hautaus.
Omituista mutta totta, itselläni meni käsijarru leimasta läpi ensimmäisellä ja toimii jopa nyt näillä -30c pakkasilla.
Ja mitään muuta en ole käsijarrulle tehnyt kuin uusinut vaijerit, palat, kengät ja levyt. Ja tietysti käyttänyt aktiivisesti, ja huoltanut levittäjät ja vaijerit pari kertaa.
Pitää koputtaa puuta.
Ja mitään muuta en ole käsijarrulle tehnyt kuin uusinut vaijerit, palat, kengät ja levyt. Ja tietysti käyttänyt aktiivisesti, ja huoltanut levittäjät ja vaijerit pari kertaa.
Pitää koputtaa puuta.