Elikkäs aikalailla selväksi mennyt laakeripyörä. Kiinnostais tietää että mikä laakeri ja mistä tuommosen saa.
Kyseessä oleva auto Saab 900 2.0i se -95, eikä ole ilmastointia
http://kuvablogi.com/nayta/2524637
Mikä laakeri/ratas? NG900
Mikä laakeri/ratas? NG900
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Re: Mikä laakeri/ratas? NG900
Minusta näyttäisi kyseessä olevan hihnan taittopyörä (vasen). Sitä saa esim. Motonetistä tai marmoritiskiltä. Siellä, siis marmoritiskillä oli hinta reilu vuosi sitten n. 60 euroa himpun alle ja on helppo vaihtaa, ohjeita löytyy haulla. Kannattaa muuten samalla vaihtaa se keskitaittopyörä samalla, jos se sinulla on, kuten minulla vielä on ja tietysti uusi hihna, niin ei sitten tarvitse kohta taas olla vaihtamassa. Aikaa sen vaihtamiseen itsellä meni, kun en ollut koskaan ennen vaihtanut noin 1 tunti kaikkine miettimisineen ja pyörän irrotuksineen.kekkilä kirjoitti:Elikkäs aikalailla selväksi mennyt laakeripyörä. Kiinnostais tietää että mikä laakeri ja mistä tuommosen saa.
Kyseessä oleva auto Saab 900 2.0i se -95, eikä ole ilmastointia
http://kuvablogi.com/nayta/2524637
Re: Mikä laakeri/ratas? NG900
Jo löyty molemmat paikallisesta varaosaliikkeestä
Kiitoksia, nytte vaa vaihtamaan että äiteellekki saa auton kuntoon 


SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)