Onnistuu puoli kerrallaan, akselia kannattaa vetää taaksepäin mieluummin kuin alaspäin, tulee helpommin ja näin jarruletku ei joudu niin kovalle pingoitukselle ja niin ilkeässä kulmassa kuin alaspäin pudotettaessa.himppu kirjoitti:Liekkö taka-akselin puslien vaihto minkälainen homma? ts. onnistuuko purkamatta koko akselia irti?
Auto ylös ja varmistettuna pukeille korista, ei akselista. Iskari alapäästä irti, tukivartta kammeten alaspäin ja jousi pois. Kuljettajanpuoleisen puslan kiinnityspultin irrottaminen vaatii tilan tekemistä joko ottamalla pakoputkesta väliputki irti tai nostamalla putkea pois tieltä tunkilla, varovasti.
Jos käytössä ei ole sopivia prässivermeitä niin orkkispuslan kumiosat voi tuhota porakoneella niin että saa vedettyä keskiholkin ulos ja pääsee puslan ulkokehän nylonholkin kimppuun.
Liukkaan nylonin sahaaminen voi olla turhauttavaa hommaa, itse totesin parhaaksi naputella taltalla & vasaralla holkin halki jolloin sen saa vedettyä sormin ulos.
Uusi pusla paikoilleen mukana tulevilla rasvoilla ja vaikka kumivasaralla naputtaen, akseli paikoilleen ja jousi sekä iskarin alapää. Uretaanipuslien mukana tuleva keskiholkki on väljempi pultille kuin orkkis, jopa noin millin-pari, eli puslan pultti tulee kiristää todella tiukkaan ettei sitten napise ja kopise ajossa. Kiristys luonnollisesti auto alas laskettuna ja hieman eestaas liikuteltuna, niin että pultti hakee paikkansa väljässä holkissa ja taka-akseli keskittyy niin hyvin kuin sillä väljällä holkilla on mahdollista.