Noniin, nyt on mittailtu ja kameralla kuvailtu pyttyjä.
Mäntäremppahan se odottelee. No ei se mitään.
Miten kantsii toteuttaa samanaikainen kansi ja mäntäremppa? Kevyt hoonaus kun varmaan pitäisi tehdä, koska uudet männänrenkaat koneeseen tulee?
Alapään kun raapaisee auki, niin kiitos apurunkovirityksen auto ei sitten liiku mihinkään nosturin päältä. Pitäisi olla hyvä ns. työsuunnitelma.
Mitä kaikkea pikkupalikkaa kannattaa samalla vaihtaa(etukäteen hommata)?
Venakumit nyt ainakin, kannen pultit, kansipaffi, imusarjan tiiviste, pakosarjan tiiviste, kiertokangen laakeriliuskat.
Oletetaan siis, että ei tule suurempia lisäylläreitä sitten purkuvaiheessa
Onko hommaan mitään kummempia vinkkejä. B204 koneen wissistä olen vakoillut jo operaatiot, vaikkei kone siinä ihan identtinen olekaan. Ei mitään kovin salatiedettä jos on vehkeet, millä tehdä.