300 000km rupee oleen....

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
snaab
"Kaasari"
Viestit: 39
Liittynyt: To Syys 17, 2009 20:20

300 000km rupee oleen....

Viesti Kirjoittaja snaab »

Joo elikkä on tollanen 2000 vuoden 93 2,0 turbo ja siinä rupee matkamittari tuuttaamaan 300tkm. Tässä ajattelin että onko saabeihin tullut mitään ihmeempiä vikoja kovilla kilometreille mitä olis mukavatietää ennaltaehkäisyn kannalta. Kun olen kesällä lähdössä autolla saksaan. Kuten nyt jotain kansihommia ym? Huollot tehty iha niinkun ohjekirja sanoo tietty ja pientä ylim hoitoo tietysti niinkuin turbon laakerit vaihdettu sun muuta.

Ja vaihtarina saksan reissuun olis ollut ratsuksi honda accord, mutta kuka hölmö nyt lähtee saksaan ilman ahdinta. :wink:
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Re: 300 000km rupee oleen....

Viesti Kirjoittaja saabracing »

mulla oli vanhassa avossa 340tkm ku möin pois.

isoimmat murheet,,,

olikohan 280 ku meni bensapumppu

300 jälkeen meni ylävesiletku rikki.

noiden takia matka loppu kesken ajon.

jos pumppu vaihdettu jo, niin tuskin tielle jättää kun vesiletkun takia tai sitten menee di- kasetti.

se alavesiletku joka on piipun- mallinen ja ylävesiletku voivat räjähtää :D letkua ja klemmareita ois hyvä ottaa matkaan. di- kassukin voi jatkaa keskeytynyttä matkaa :P

kannen voi jälkikiristää varulta, haulla löytyy juttua.

jarrut kannattaa laittaa kuntoon ennen reissua, ettei ala kihisemään moottoritiellä.
snaab
"Kaasari"
Viestit: 39
Liittynyt: To Syys 17, 2009 20:20

Re: 300 000km rupee oleen....

Viesti Kirjoittaja snaab »

joo o, bensapumppu vaihdettu ja di kasetti kertaalleen.
letkut taidankin kattella etukäteen :wink:

tarviikin selailla sitä kannen kiristystä jos täältä löytyis vielä siit juttua.
kun jotain öljyä valutellut sieltä..täytyy varmaan puhdistaa ja kiristää ja kattoo jatkuuko vielä.
Vastaa Viestiin