2005 mallisen kanssa taistelen nyt jarrulevyjen irrottamiseksi. Vaijerin säätö löysätty ylhäällä. Vaijeri tuntuu ihan löysältä eikä ota juuri lainkaan jarrua vaijeria kiristäessä.
Ei se paljosta voi olla kiinni koska molemmilla puolilla levy jo pyörii vapaasti.
Onko tuohon olemassa suoraan joku ulosvetotyökalu vai pitääkö rakentaa itse ?
Seuraavaksi sitten pultin (tai siitä hieman isommasta jossa ei jengoja) pyörittelet "siipirattaasta" (ylös tai alas, riippuen kummun päin säätöruuvi) kengät kauemmaksi rummusta, niin saat rummun irti. Muuten ei käytännössä irtoa, kun ruostetta rummun reunalla tai uraa rummussa.
.. Ja jos vaijeri on säädetty oikein, (eli niin ettei se levitä kenkiä käsijarrun poissa ollessaan) niin tuohon ei tarvitse koskea rumpuja irrottaessa. Kuluminen kompensoidaan kenkiä lähentämällä säätö ruuvilla siipirattaasta, EI vaijerista.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.