Päivitetäänpä omakin tilanne, kun jossain putkikeskusteluissa vahvasti epäilin, että putkijumppaa tiedossa leiman saamiseksi.
Eikäkö mitä, Aero katsastettu tänään kuvan rännit paikoillaan
Ja sattui olemaan bensaa tankissa.
Asennuskokemuksia 3" kiina-DP
Re: Asennuskokemuksia 3" kiina-DP
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 186
- Liittynyt: To Syys 02, 2010 20:28
- Paikkakunta: Loviisa/Gammelby
Re: Asennuskokemuksia 3" kiina-DP
Ihan mielenkiinnosta. Missäs kunnossa kyseinen dp rupeaa porukalla olemaan. Itse olen ajanut reilu 20tkm asentamisen jälkeen ja huomasin viime ölpän vaihdon yhteydessä pinnoitteen katoamista ja alkavaa ruostumista. Katti kyllä kiilteli uutuuttaan. Meikäläisen alkupätkä on tuota toista tuotantoerää.
Re: Asennuskokemuksia 3" kiina-DP
ruostumattomassa ei ole pinnoitetta,ainoastaan happoaltaassa uitettu saumojen takia(jos on).
sen verran kiiltävältä näyttä et aivan kuin olisi kromaus pinnassa.
onko näissä vaimentimet villallla vai kammiolla toteutettu?
sen verran kiiltävältä näyttä et aivan kuin olisi kromaus pinnassa.
onko näissä vaimentimet villallla vai kammiolla toteutettu?
Re: Asennuskokemuksia 3" kiina-DP
Itsellä alkaa olla myös about puoli vuotta ja 20tkm täynnä, eikä ole havaittavaa sanomista putkessa. Tuossa hetki sitten kytkinrempan vuoksi joutui putken irroittamaankin, eikä siinä sen kummempia näkynyt.
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Asennuskokemuksia 3" kiina-DP
Oma downpipe on ekasta kimppatilauserästä (samoin kuin catback), eikä noista mitään rapistumisen merkkejä löydy.
Putkitavara ainakin on selkeästi jotain muuta, kuin kromattua "mustaa putkea", pirun kimmoisaa materiaalia. Samalta vaikuttaa vaimentimien vaipatkin.
Paksut laippaosat ehkä ovatkin puunattua perusterästä, joita ruoste voi värjätä, mutta omassa putkistossani nuokin ovat vielä virheettömässä kunnossa.
Aika tarkkaan vuoden putkisto on Aeron alla ollut, ajettu noin 20tkm.
Samalta sylttytehtaalta lienee tuo vanhemman femman dp, Streetgearilta ostettu vuonna 2008. Ajettu paljon ja edelleen moitteettomassa kunnossa, ei kertaakaan ongelmia katsastuksessa.
Putkitavara ainakin on selkeästi jotain muuta, kuin kromattua "mustaa putkea", pirun kimmoisaa materiaalia. Samalta vaikuttaa vaimentimien vaipatkin.
Paksut laippaosat ehkä ovatkin puunattua perusterästä, joita ruoste voi värjätä, mutta omassa putkistossani nuokin ovat vielä virheettömässä kunnossa.
Aika tarkkaan vuoden putkisto on Aeron alla ollut, ajettu noin 20tkm.
Samalta sylttytehtaalta lienee tuo vanhemman femman dp, Streetgearilta ostettu vuonna 2008. Ajettu paljon ja edelleen moitteettomassa kunnossa, ei kertaakaan ongelmia katsastuksessa.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Asennuskokemuksia 3" kiina-DP
mangneetti on hyvä testiväline ja kunnollisen kromaukseen erottaa kun rits piikillä vetäsee merkin.rosteri/hapokas on sitkeämpää kuin musta ja hitsatessa lämpö vetelee huomattavasti.
siistin näkösiähän nuo muuten ovat,hinta/laatu kohdallaan.
ei kukaan ole vastannut et onko nuo vaimentimet tehty villalla vai kammioilla?meneekö suora rööri vaimentimen läpi?
siistin näkösiähän nuo muuten ovat,hinta/laatu kohdallaan.
ei kukaan ole vastannut et onko nuo vaimentimet tehty villalla vai kammioilla?meneekö suora rööri vaimentimen läpi?