Itse asellut 150tkm ilman tasapainoakselien ketjua 2.0 koneella, eikä ketjun puuttmisen tuomaa "meteliä" erotu hieman väljemmän pakoputken tuottamasta mörinästä. Toisia häiritsee nastarenkaiden rapinakin, niin että ajavat kitkoilla pelkästään tuon takia. Kaikki subjektiivinen arvio on hyvin suhteellista ja kuulijasta riippuvaista.
Noita pakosarjan laitimmaisia pinnapultteja katkeilee säännöllisesti ihan tasapainoakselillissa 2.0 ja 2.3 koneissa 5+ vuoden jälkeen lämpövaihteluiden myötävaikutuksesta, kuten myös karkailee sytkäkasetin torxeja, eli ihan syy ja seuraus suhdetta en noiden välille vetäisi.
Samoin hihnapyörän torxejakin avautuu tasapainoakselillisista koneista 5-10 vuoden jälkeenkin, vaikka ovat tehtaalla virallisiin momentteihin väännetty tuhoisin seurauksin, vai pistetäänkö sekin tasapainoakselien piikkiin?

ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.