peruspaine mankun johto irti
-
- "Turbo"
- Viestit: 237
- Liittynyt: Ma Marras 07, 2011 23:46
- Paikkakunta: Kouvola
peruspaine mankun johto irti
Eli ilmeisesti EI Ole luotettavin tapa selvittää peruspaine ottamalla mankun piuha irti, vaan pitäisi yhdistää w ja c letku? Pelkällä mankun piuhan irroituksella näyttää kuulemma pienempää peruspainetta, kuin w ja c yhdistämällä.. Mulla on peruspaine 0.8 bar mankun piuha irti, Eli w ja c yhdistämällä varmaan 1 bar vai? Siis kiihdyttämällä paras luku mankku irti mitä irtoaa on 0.8. Tiedän että on peruspaineita liikaa, pitää varmaan kiertää parikierrosta hukkista että saiso sinne max 0.5? 2.3 aero Nordic Stage 3, 3" rännillä.
Og 9-5 2.3 mitsulla "kaikki irti".
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
Re: peruspaine mankun johto irti
Jollen väärin muista, niin antaa vielä vikakoodinkin tuo johdonirroitus.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: peruspaine mankun johto irti
Stage 3 pitäisi kyllä riittää viel ihan vakio 0.4 peruspaine. Jos nordic siel ropannu niin voi ollaki 1bar.
W-C yhteen ja suljetulle tielle vetää tappilautaa vetoja.
W-C yhteen ja suljetulle tielle vetää tappilautaa vetoja.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ