peruspaine mankun johto irti

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Niklas9000
"Turbo"
Viestit: 237
Liittynyt: Ma Marras 07, 2011 23:46
Paikkakunta: Kouvola

peruspaine mankun johto irti

Viesti Kirjoittaja Niklas9000 »

Eli ilmeisesti EI Ole luotettavin tapa selvittää peruspaine ottamalla mankun piuha irti, vaan pitäisi yhdistää w ja c letku? Pelkällä mankun piuhan irroituksella näyttää kuulemma pienempää peruspainetta, kuin w ja c yhdistämällä.. Mulla on peruspaine 0.8 bar mankun piuha irti, Eli w ja c yhdistämällä varmaan 1 bar vai? Siis kiihdyttämällä paras luku mankku irti mitä irtoaa on 0.8. Tiedän että on peruspaineita liikaa, pitää varmaan kiertää parikierrosta hukkista että saiso sinne max 0.5? 2.3 aero Nordic Stage 3, 3" rännillä.
Og 9-5 2.3 mitsulla "kaikki irti".
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
HEV
"Hölösuu"
Viestit: 1438
Liittynyt: Ti Elo 18, 2009 10:07
Paikkakunta: Hki

Re: peruspaine mankun johto irti

Viesti Kirjoittaja HEV »

Jollen väärin muista, niin antaa vielä vikakoodinkin tuo johdonirroitus.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: peruspaine mankun johto irti

Viesti Kirjoittaja nugge »

Stage 3 pitäisi kyllä riittää viel ihan vakio 0.4 peruspaine. Jos nordic siel ropannu niin voi ollaki 1bar.

W-C yhteen ja suljetulle tielle vetää tappilautaa vetoja.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Vastaa Viestiin