Jyrchi kirjoitti:Omassa Aerossa oli myös vakavaa tehonpuutetta heti ostohetkellä. DI-kasetti oli rikki ja tällä saatiin myös hinnasta tingittyä 600 euroa pois.
Saab 9-5 Aero Sedan 2006 - Uusi koti, uudet kujeet!
Re: Saab 9-5 Aero Sedan 2006 - Uusi koti, uudet kujeet!
Turbon letkujen kiinnitys ja eheys kannattaa tarkistaa. Meno paranee reilusti kun paineet pysyy sisällä.
Re: Saab 9-5 Aero Sedan 2006 - Uusi koti, uudet kujeet!
Niissä nyt ei sattunut olemaan vikaa vaan DI porsi sopivasti ostohetkellä.kjhuhtal kirjoitti:Turbon letkujen kiinnitys ja eheys kannattaa tarkistaa. Meno paranee reilusti kun paineet pysyy sisällä.
Jyrchi kirjoitti:Omassa Aerossa oli myös vakavaa tehonpuutetta heti ostohetkellä. DI-kasetti oli rikki ja tällä saatiin myös hinnasta tingittyä 600 euroa pois.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Re: Saab 9-5 Aero Sedan 2006 - Uusi koti, uudet kujeet!
Jep, juurikin näin kuten nix0n asian tiesi kertoa paikanpäällä olleena. Validi vinkki kyllä tuo letkujenkin tarkastuskin. Vähintäänkin jo haparia tässä iässä.
SAAB 9-5 Aero -05