Saab 9-5 Aero Sedan 2006 - Uusi koti, uudet kujeet!

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
kjhuhtal
"Kaasari"
Viestit: 10
Liittynyt: Pe Helmi 14, 2014 23:00

Re: Saab 9-5 Aero Sedan 2006 - Uusi koti, uudet kujeet!

Viesti Kirjoittaja kjhuhtal »

Turbon letkujen kiinnitys ja eheys kannattaa tarkistaa. Meno paranee reilusti kun paineet pysyy sisällä.
Jyrchi kirjoitti:Omassa Aerossa oli myös vakavaa tehonpuutetta heti ostohetkellä. DI-kasetti oli rikki ja tällä saatiin myös hinnasta tingittyä 600 euroa pois.
nix0n
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: To Elo 27, 2009 15:38
Paikkakunta: Kymi

Re: Saab 9-5 Aero Sedan 2006 - Uusi koti, uudet kujeet!

Viesti Kirjoittaja nix0n »

kjhuhtal kirjoitti:Turbon letkujen kiinnitys ja eheys kannattaa tarkistaa. Meno paranee reilusti kun paineet pysyy sisällä.
Jyrchi kirjoitti:Omassa Aerossa oli myös vakavaa tehonpuutetta heti ostohetkellä. DI-kasetti oli rikki ja tällä saatiin myös hinnasta tingittyä 600 euroa pois.
Niissä nyt ei sattunut olemaan vikaa vaan DI porsi sopivasti ostohetkellä.
Nyk. S204 350cdi 4matic -11 (powered by finturbo ja tdi tuning),ex S204 350cdi amg -10, ex Mannelavetti Sportline -91, ex Saab 9-5 Aero -02, ex E61 530dA -05(stage2 DPF off), ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05 #4910
Jyrchi
"Hölösuu"
Viestit: 1001
Liittynyt: Su Joulu 06, 2009 21:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Saab 9-5 Aero Sedan 2006 - Uusi koti, uudet kujeet!

Viesti Kirjoittaja Jyrchi »

Jep, juurikin näin kuten nix0n asian tiesi kertoa paikanpäällä olleena. Validi vinkki kyllä tuo letkujenkin tarkastuskin. Vähintäänkin jo haparia tässä iässä.
SAAB 9-5 Aero -05
Vastaa Viestiin