Aitoa ysäriä! Mukavat kyydithän tuolla varmaan saa. Pistäs vähän kokemuksia, että paljon vie sekalaisessa ajossa.dj_pirtu kirjoitti:Niin siinä vaan kävi ettei tullutkaan saabia, takavasemmalta yllätti tämänmoinen helmi joka oli vaan pakko korjata talteen. Kyyti ei paljoa femma-aerolle kalpene, tosin turbon puute tuntuu alakierroksilla.
https://www.dropbox.com/sh/ebcva1l24siw61r/YZF7xje7hz
Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
-
- "Turbo"
- Viestit: 238
- Liittynyt: To Syys 18, 2008 19:59
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Siisti pirssi ainakin kuvissa, kyllähän Honda on ihan laadukas kampe
Koneen puhtaudesta veikkaisin että liikkeestä otit, sopiiko kysyä yhtään
mitä köyhdyit tosta???
Koneen puhtaudesta veikkaisin että liikkeestä otit, sopiiko kysyä yhtään
mitä köyhdyit tosta???
-*-Elämä on-*-
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Livenäkin näyttää miltei yhtä hyvälle kuin kuvissa, naarmua löytyy sieltätäältä. Kolme tonttua oli lapussa hintaa, annoin tosin edellisen vaihdossa ja sain käteistä kouraan.
Tuntuukin ihan laadukkaalta peliltä, onhan puol millä markoissa uutena maksanutkin. Esim. kaikli varusteet toimii imuovien kera, sähköantenni on tosin vaihdettu pois joskus. Penkit on ehjät(!). Kone kehrää kuin kissa. Ruostetta en ole löytänyt mistään, pohjakin joskus massattu.
Kulutusta en ole ehtinyt koittamaan mutta tuon tankillisen jälkeen oon viisaampi. Mikään pieniruokainen tuo tuskin on. Edellisen omistajan kanssa puhuin pitkät pätkät puhelimessa tuosta ja se sano että nätisti kun ajaa niin pääsee.kymppiin. Oli ajanut tolla 150-200tkm välin kolmessa vuodessa.
Tuntuukin ihan laadukkaalta peliltä, onhan puol millä markoissa uutena maksanutkin. Esim. kaikli varusteet toimii imuovien kera, sähköantenni on tosin vaihdettu pois joskus. Penkit on ehjät(!). Kone kehrää kuin kissa. Ruostetta en ole löytänyt mistään, pohjakin joskus massattu.
Kulutusta en ole ehtinyt koittamaan mutta tuon tankillisen jälkeen oon viisaampi. Mikään pieniruokainen tuo tuskin on. Edellisen omistajan kanssa puhuin pitkät pätkät puhelimessa tuosta ja se sano että nätisti kun ajaa niin pääsee.kymppiin. Oli ajanut tolla 150-200tkm välin kolmessa vuodessa.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Jos tuo majailee siinä Hiidenrannan portilla, niin voin vahvistaa, että hyvältä näyttää
Eilen tuosta pari kertaa ohi ajelin.
Eilen tuosta pari kertaa ohi ajelin.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Sehän se! Ei näitä niin montaa Nummelassa ole.Henkka #2283 kirjoitti:Jos tuo majailee siinä Hiidenrannan portilla, niin voin vahvistaa, että hyvältä näyttää
Eilen tuosta pari kertaa ohi ajelin.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Veri vetää TAAS saabismiin! *ei vetänytkään*
Menee jo tosi pahasti offtopicciin mutta haluaisko joku ostaa Alession vanteet ja antaa vaihdossa pienemmällä ET:llä olevat....
https://www.dropbox.com/s/gv9gv7m4aic4c9c/IMAG0453.jpg
Tulee ihan törkeästi ulos nää kesävanteet. Talvipyörät on alkuperäiset ja paska pysyy lokarissa että ajettavuuskin parempi.
Keskireikä on mukavat 70 ja jako 5x114,3. Päällä siedettävät 205/60/16 kumit.
https://www.dropbox.com/s/kwiy4rbulepxa5o/IMAG0450.jpg
https://www.dropbox.com/s/gv9gv7m4aic4c9c/IMAG0453.jpg
Tulee ihan törkeästi ulos nää kesävanteet. Talvipyörät on alkuperäiset ja paska pysyy lokarissa että ajettavuuskin parempi.
Keskireikä on mukavat 70 ja jako 5x114,3. Päällä siedettävät 205/60/16 kumit.
https://www.dropbox.com/s/kwiy4rbulepxa5o/IMAG0450.jpg
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT