Syyllinenhän on lähes varmasti jompikumpi kytkinsylinteri. Vaihdetaan pääsylinteri kun sen verran helpompi homma (sitten joskus kun kytkin remontti niin vaihdetaan työsylinteri samalla).
Uuden sylinterin tilasin ebaysta, oisko ollu joku 80€
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/2013%20heinakuu%209-5%20Aero%20kansi%20jne/uusikytkinsylinteri.jpg)
Aluksi kuskin jalkatilasta sokka irti, tuo vasemmalla näkevä jousi irti polkimesta(ei tuo kierrejousi juttu) jotta lukitus tappi saadaan työnnettyä vasemmalle pois
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/2013%20heinakuu%209-5%20Aero%20kansi%20jne/kytkinpolkimensokanirrotus.jpg)
Konetilasta sulekeboksit irti ja nostella sivuun. Huom. maksisulake jutusta virtajohdo irti niin liikkuvat paremmin pois tieltä
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/2013%20heinakuu%209-5%20Aero%20kansi%20jne/sulakelaatikotjajohdotirti.jpg)
Kaksi sylinterin kiinnitysmutteria auki hankalasta paikasta
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/2013%20heinakuu%209-5%20Aero%20kansi%20jne/kytkinsylinterinpultit.jpg)
Kytkimen käyttöputki irti kannakkeesta
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/2013%20heinakuu%209-5%20Aero%20kansi%20jne/kytkimenkaumlyttoumlputki.jpg)
Sylinteri ylös (eka sokka irti käyttöputkesta ja putki vedetään irti)
![Kuva](http://i593.photobucket.com/albums/tt15/j0neee/2013%20heinakuu%209-5%20Aero%20kansi%20jne/kytkinsylinteriyloumls.jpg)
Kasataan päin vastaisessa järjestyksessä eli vaihdetaan letku, kiinnitetään käyttöputki jne.
Ilmataan lopuksi esim. isolla lääkeruiskulla työntämällä nestellä työsylinterin luona olevaan ilmausnippaan eli jarrunestesäiliöön päin.