dj_pirtu kirjoitti:Niin siinä vaan kävi ettei tullutkaan saabia, takavasemmalta yllätti tämänmoinen helmi joka oli vaan pakko korjata talteen. Kyyti ei paljoa femma-aerolle kalpene, tosin turbon puute tuntuu alakierroksilla.
Livenäkin näyttää miltei yhtä hyvälle kuin kuvissa, naarmua löytyy sieltätäältä. Kolme tonttua oli lapussa hintaa, annoin tosin edellisen vaihdossa ja sain käteistä kouraan.
Tuntuukin ihan laadukkaalta peliltä, onhan puol millä markoissa uutena maksanutkin. Esim. kaikli varusteet toimii imuovien kera, sähköantenni on tosin vaihdettu pois joskus. Penkit on ehjät(!). Kone kehrää kuin kissa. Ruostetta en ole löytänyt mistään, pohjakin joskus massattu.
Kulutusta en ole ehtinyt koittamaan mutta tuon tankillisen jälkeen oon viisaampi. Mikään pieniruokainen tuo tuskin on. Edellisen omistajan kanssa puhuin pitkät pätkät puhelimessa tuosta ja se sano että nätisti kun ajaa niin pääsee.kymppiin. Oli ajanut tolla 150-200tkm välin kolmessa vuodessa.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT