Onko nämä yksilöt kaikki sitten huohotinvian likaamia moottoreita joissa remontti tarvinut tehdä jo heti 200tkm jälkeen? Vai mistä tällainen heittely johtuu että joillain yksilöillä ajettu paljonkin ilman remonttia.smeq kirjoitti:Koskimaa kirjoitti:Onko kukaan ajanut 300tkm t7 moottorin jakopäällä ilman remonttia?
Isukin femmalla on rullattu vajaa 500tkm, eikä konetta ole vielä avattu
Jakopään kaklatukset
Re: Jakopään kaklatukset
T7 vm. 2001 9-3
Re: Jakopään kaklatukset
Normaalia hajontaa johon vielä lisäksi vaikuttaa käyttötapa ja huolenpito. Lisäksi autopalstoilla ylipäätään palstatilaa saa ne porsivat yksilöt, toimivasta autosta ei väännetä niin paljon tarinaa.
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Re: Jakopään kaklatukset
Itellä 2002 9-5 Mittarissa 320tkm eikä ole tehty jakopaan remppaa...
Ja tarkoitus olis nytte tulevana kesänä sellainen raapaista.
Ja tarkoitus olis nytte tulevana kesänä sellainen raapaista.
Re: Jakopään kaklatukset
Mitäs sille takakiinnikkeelle pitää tehdä, muuta kuin avata mutteri päältä, että kone vapautuu siirtymään vasemmalle? Tuo siis:suorsa kirjoitti:Juuri kopan irrotuksen takia pitää kone irrottaa kiinnikkeistään ja siirtää toiseen reunaan jakopääremontissa.

Eteenpäinhän se tuosta liikkuisi, mutta ei juurikaan sivulle.
Viimeksi muokannut pjv, To Maalis 16, 2017 10:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Petteri #507 | Klubin puhis 2018 - 2022 | IT- ja tiedotusvastaava 2016 - 2022
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Enää yksi Saabi: 99 EMS '73
Re: Jakopään kaklatukset
Empä muistanut koko takakiinnikkeen olemassaoloa eli itse en ole edes mutteria irrottunut.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).