Pari kertaa on kun olen ajanut 2008 2.3t (biopower, n. 125tkm) saabbiani motarilla on auto ikäänkuin nykäissyt kevyesti ja samalla turbo mittari on mennyt isolle. Tuo tapahtuu niin nopeasti ettei ole nähnyt onko turbo mittari mennyt tappiin.
Pitääkö olla huolissaan, mistä voi olla kyse?
Pitääkö huolestua?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Pitääkö huolestua?
Tappiin sen ei kyl pitäs vakiona mennä.
Käy nyt vaikka perus jutut läpi konehuoneest; alipaineletkut,tulpat,ahtoputket...
Käy nyt vaikka perus jutut läpi konehuoneest; alipaineletkut,tulpat,ahtoputket...
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Pitääkö huolestua?
Itsellä jumittunut hukkaportintanko aiheutti kiihdytyksessä täydet ahdot mittarin mukaan 1.5 bar voi olla että oli enemminkin mutta jälkiasennettu mittari näyttää vaan 1.5 saakka. Ecun lähetin jcarlssonille päivitykseen kun luulin että on softa vika, Ei auttanut kaikki letkut kävin läpi ei vuotoja. Bräkliinillä sitten putsasin tangon juuresta jonka jälkeen wd-40 ja pihdeillä herkistelyä. Puhalsin vielä mankkuvenalta menevästä letkusta ettei oo kalvot rikki. Vaihdoin siis mankkuvenan samalla. Sen jälkeen ei oo ahdot karkaillu.
Saab 9-5 SE 2.0t vm99 (sisään ajettu 300.000) #5261