Peruspaine vs. mAir / mReq

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
topperharley
"Viggen"
Viestit: 588
Liittynyt: Ke Marras 11, 2009 19:20

Re: Peruspaine vs. mAir / mReq

Viesti Kirjoittaja topperharley »

pitäis tulpata t-haarasta lähtevä letku molemmin päin sekä k.läppä kotelolta lähtevään kotelon puolelle tulppa. Näin olen antanut itseni ymmärtää.

Sent from my XT910 using Tapatalk 4
# 6427
Saab 9000 2.0t - 5v my96.

On your feet you feel the beat, it goes straight to your spine
Shake your head, you must be dead if it don't make you fly.

Lemmy 1945-2015.
Kaizu
"Kaasari"
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2012 15:51
Paikkakunta: Kuopio

Re: Peruspaine vs. mAir / mReq

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Kaizu kirjoitti: Pinl n. 1500 ja mAir n. 800, eli ilmeisesti peruspaine kutakuinkin kohdallaan?

EVAPin olen tulpannut siten että R-letku on otettu irti siitä kobrassa roikkuvasta mankkuvenasta ja tulppa laitettu siihen letkuun, letkun paikka venttiilissä on avoin.
Auto alkanut hieman oikuttelemaan täyskaasukiihdytyksessä ja huvikseni kokeilin uusiksi tuon peruspaineenkin, nyt letkut yhdistämällä Pinl vain 1380, onko tuo normaalia laiskistumista vai vuotaako nyt jostain... Löytyiskö Kuopion seudulta joku osaava/tietävä joka hakuaisi kokeilla ja tutkailla mikä voisi olla vinossa?

EVAPin muuten korjasin tuossa jossain vaiheessa laittamalla suoran letkun R yhteestä cobralle ja EVAP venttiililtä letkun takaiskun kera läppäkotelolle.
Saab 9-5 Aero Kombi 2.3T Manual -00
#5608
Vastaa Viestiin