Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
vikakoodi tulee lähes päivittäin aina starttauksen yhteydessä.
Viittaako sytkäboxiin vai voisiko olla joku muu.
Auto -99 9-5 2,3 T RE85. Ajettu viimeiset 30 tkm 99% etanolilla. Tulpat vaihdettu 1500 km sitten. Ei vaikutusta. Ei vaikutusta myöskään pelkällä bensalla ajamisella. Ja koodit luettu Autocomilla.
Viittaako sytkäboxiin vai voisiko olla joku muu.
Auto -99 9-5 2,3 T RE85. Ajettu viimeiset 30 tkm 99% etanolilla. Tulpat vaihdettu 1500 km sitten. Ei vaikutusta. Ei vaikutusta myöskään pelkällä bensalla ajamisella. Ja koodit luettu Autocomilla.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
Todennäköisesti sytytyskasetti, koodit ovat sinne päin. Oikeat koodit saisit vaikka SID-infosta tai techillä.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
Joo mulla on SID open. Mistähän valikosta ja mistäkohtaa sen SID:sta koodin näkee?. Autolla ajettu 275 tkm
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
Fcod ja löytynee varmaan Mode 0 alta. tämä vielä muunnettava luettavaan muotoon.
tulpat kananttanee vaihtaa myös, edullinen kohde.
tulpat kananttanee vaihtaa myös, edullinen kohde.
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
SeenFinn kirjoitti:Fcod ja löytynee varmaan Mode 0 alta. tämä vielä muunnettava luettavaan muotoon.
tulpat kananttanee vaihtaa myös, edullinen kohde.
Tulpat vasta vaihdettu.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
Onhan oikeat tulpat? NGK BCPR7 ES11.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
9000 automaatilla kirjoitti:Onhan oikeat tulpat? NGK BCPR7 ES11.
Joo. Samat kuin aiemmin. Nyt kun muistan niin joskus häviää tehot ja kun sammuttaa koneen niin tehot on tallella.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
voisi kuvitella että orggis(ko?) sytkäkassu tullut tiensä päähän.
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
Fcod 4882 alkoi pukata omakin femma softauksen jälkeen, alle 300km ajetut 7 tuplat paikoillaan, uusi kasetti kontissa odottamassa vaihtoa.(Marmorilla epäilivät kampanjaan kuuluvaksi osaksi, joten normaalista 333e hinnasta putosi samantien kysymällä 33e pois.) Nykyinen kasetti on lähellä alkuperäistä veikkaisin, ei ainakaan edellisen omistajan ajoilta mitään tietoa, että olisi koskaan vaihdettu. Muissa ketjuissa ks. vika korjaantunut kasetin vaihdolla.
#6308
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
Minulla näyttä SID mode 0:lla ja 32 kohdassa olevasta Fcod:ssa 308
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
#6308
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
Re: Palamissignaali sylinteri 1+2 keskytys tai oikosulku jännitt
No niin nyt löytyi ainakin yksi ilmavuoto. Cobralta lähtevä 90° letku joka haarautuu T-kappaleella jonnekkin ilmamäärän mittarin suuntaan oli poikki. Ei muuta kuin paksumpi letku päälle ja ajelemaan.
Kiitos kaikille aktiiveille keskustelijoille.
Kiitos kaikille aktiiveille keskustelijoille.
**********9-5 Wagon Bio**********
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************
***900 -85 omatekoinen Cabriolet***
*******************************