Itseasiassa empäs muista. Katson kohta mitä näyttää ilmastointi offilla tyhjäkäynnillä. Jos 140-160 haarukassa, niin kaikki ok? Eihän tuossa Ole hirveesti vaihtoehtoja mistä ottaisi ilmaa ohi immun..? Huonosti kiinni oleva imucobra turbossa, tai jos ottaa vähän ilmaa tulpatusa r letkun haarasta, ja viimeknen mulle mieleen tuleva niin immunjälkeinen kumikärsä huonosti kiinni cobrassa?
Og 9-5 2.3 mitsulla "kaikki irti".
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
Niklas9000 kirjoitti:Itseasiassa empäs muista. Katson kohta mitä näyttää ilmastointi offilla tyhjäkäynnillä. Jos 140-160 haarukassa, niin kaikki ok? Eihän tuossa Ole hirveesti vaihtoehtoja mistä ottaisi ilmaa ohi immun..? Huonosti kiinni oleva imucobra turbossa, tai jos ottaa vähän ilmaa tulpatusa r letkun haarasta, ja viimeknen mulle mieleen tuleva niin immunjälkeinen kumikärsä huonosti kiinni cobrassa?
Kyllä siellä on vaikka mitä kohtia josta se voi imeä ilmaa ohi immun. Kaikki letkut ja liitokset voivat vuotaa. Jarrutehostimesta lähtien.
Liittyen tuohon ilmamassojen määrään 140-160 tyhjäkäynnillä.
Lämpimällä koneella mulla näyttää about 125-130 mreq ja mair (vastaavat kyllä nätisti toisiaan)
Automaatti aero 3" putkella viunaa tankissa. Muuten ei ole kyllä mitään ongelmia ja kaikki pelaa. Aavistuksen saattaa joissakin tilanteissa mennä mair yli muutaman kymmenyksen kun vedättää talla pohjassa. Pitäisikö tuota sitten rueta etsimään imuvuotoa jostakin?
Jantteri kirjoitti:Liittyen tuohon ilmamassojen määrään 140-160 tyhjäkäynnillä.
Lämpimällä koneella mulla näyttää about 125-130 mreq ja mair (vastaavat kyllä nätisti toisiaan)
Automaatti aero 3" putkella viunaa tankissa. Muuten ei ole kyllä mitään ongelmia ja kaikki pelaa. Aavistuksen saattaa joissakin tilanteissa mennä mair yli muutaman kymmenyksen kun vedättää talla pohjassa. Pitäisikö tuota sitten rueta etsimään imuvuotoa jostakin?
Pakkohan ei oo, mutta ohan se kiva että vehkeet on täydessä kunnossa.
Himo_kaappoo kirjoitti:Kun vaihdan uuden immun, niin mitä arvoja olis hyvä verrata tyyliin "ennen ja jälkeen" vaihdon, että oliko sillä vaihdolla nyt sit mitään virkaa..?
Katso paljonko mAir on tyhjäkäynnillä lämpimällä koneella ilmastointi off tai econilla. Sitten katsot paljonko Pinl näyttää kun kiihytät niin että mAir näyttää 1000.
Kyllä mä olen sitämieltä että normaalibmair tyhjäkäynnillä ilmastointipoispäältä on nimenomaan se 130-140 mikä useimmilla on. Ja ilmastointi päällä minulla on 150-165.
Og 9-5 2.3 mitsulla "kaikki irti".
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
Hook kirjoitti:Tulppaa tehostimen alipaineputki ja katso muttuuko tyhjäkäynnillä mair. 2.3 kone tarvitsee lämpimänä yleisesti noin 140-160 ilmaa pyöriäkseen tyhjäkäyntiä... Kaikki tuon alle olevat ilmamassamittarin kertomat arvot viittaa ilmavuotoon.
Missä tuo tehostimen alipaineputki sijaitsee? Puhutaan Kai jarrutehostimen..? Kuva olisi tyhmälle hyvä, niin voisi sitä katsoa. Miten sen havaitsee muuten, jos jarritehostimen kautta ottaisi ilmaa, ja mistä sieltä se sitä yleensä ottaa? Olen menossa nosturille katselemaan autoa huvinvuoksi myöhemmin, niiin voisi sitäkin katsoa. Mulla oli vanhalla immulla ihan samat arvot kuin tällä uudella, Eli vanhakin oli kunnossa näköjään. Kaikkien tuttujen 9-5 mitkä ollut 2.3 on mair ollut tyhjäkäynnillä siinä 130-140 välissä... Ehkä NE on sitten kaikki vuotanut jostain, niinkuin omanikin sitten näköjään. Vai voikohan johtua softasta...? Kaikki pienet alipaineletkut on uudet, eikä suhissut kun puhalsin kärsään. Imucobran katson tänään ett on tarpeeksi kiinni turbosaa, kun hämää vähän kun jossain luki että pitäisi näitä johku reijät, niin silloin on kohllaan. Onko teillä imucobra ihan kiinne turbossa? Mulla on sellainen pieni rako siinä.
Og 9-5 2.3 mitsulla "kaikki irti".
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
mulla kyllä mreq on sama ku mair tyhjäkäynnillä ilmastointi pois päältä eli pyörii siinä 122 paikkeilla molemmat tais kävästä jopa 119 hetkellisesti. mulla kans evappi poistettu, mankkuvena poistettu ja uusilla alipaineletkuilla vedetty muut paitsi se letku mikä lähtee koneen taakse jonnekkin.. ainut mitä mun femma tekee nii on et kovassa vedossa alkaa pätkii, yleensä ku kiihdyttää ja vaihtaa vaihdetta nii ku saa paineet ylös seuraavalla vaihteella nii alkaa pätkimään, ja sitte lyö satunnaisesti vikakoodia sytytyskatkoksista eli P1390 koodia, ja välillä tuntuu vähän tehottomalta, niinku ois tukkone jotenki.