Omatkin röpeltämiset taisi vihdoin selvitä.
Eilen käytin maalarilla kustannusarviossa takapään ja apparin oven ruostepaikkojen korjauksessa ja paluumatkalla meno meni ihan mahdottomaksi, ei kestänyt edes keltaiselle mennä ilman CE vilkkumista ja rötäämistä.
Luin sitten missfireistä hieman lisää ja sattu silmiin, että huono kasetin maadoitus voisi aiheuttaa...kävin sitten uudelleen maadoitukset läpi ja putsasin viimisen päälle kiiltäviksi. Ajattelin vielä katsoa tulpat läpi ettei ole rötäämisistä ottanut itseensä ja kasettia ihmetellessä huomasin että ykköspytyltä oli kasetin kärjen tiivisteestä lohjennut pieni pala ja joutunut pohjalle kasetin ja tulpan kontaktin väliin. Ei ihme jos kipinä huono
Nyt testilenkillä kaikki sitten pelasikin moitteetta.
Tuntuu kuitenkin, että alkuperäisen ja nyt lopuksi olleen rötäyksen syy on ollut eri. Ensimmäisten rötäysten jälkeen nelospytyn tulppa oli aivan romuna. Todennäköisesti tässä yhteydessä kasettia irti käyttäessä on tuo pala lohjennut. Välissä vaihdettu IMMu uuteen ja käytetty pullollinen SI alcoholia tankissa. Se, että mikä tulpan sulamisen aiheutti taitaa jäädä mysteeriksi....olisiko sitten alipaineletkujen uusinta ja vanha IMMu aiheuttanut laihalle menon vai mikälie mutta pääasia että nyt pelaa