Navi

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
petriky
"Tuplakaasari"
Viestit: 55
Liittynyt: Su Joulu 14, 2014 05:07
Paikkakunta: Hamina

Navi

Viesti Kirjoittaja petriky »

Tuli eilen haettua 9-5 aero -05 Ruotsista. Olen uusi jäsen ja just rekisteröitynyt. Ensimmäinen saabi mulle koskaan. Olen silloin tällöin lueskellut näitä kauhujuttuja saabin vioista, mutta silti uskalsin ostaa :D . On pirun hyvä ajettava, menee kuin juna, mutt paremmin. Vikoja ja puutteitakin toki on tämän ikäisessä autossa. Ekana kysyisin navista. On navi mutta ei cd/dvd:tä Mistä vois saada Suomen karttaohjelma DVD levyn edullisimmin / hankittua :?:
9-5 AERO -05
suapas
"Hölösuu"
Viestit: 1711
Liittynyt: Pe Touko 13, 2005 16:30
Paikkakunta: savonlinna

Re: Navi

Viesti Kirjoittaja suapas »

petriky kirjoitti: Olen silloin tällöin lueskellut näitä kauhujuttuja saabin vioista, mutta silti uskalsin ostaa
Ei näissä sen enempää vikoja ole kuin muissakaan merkeissä,veikkaisin jopa keskimääräistä pienempää rosenttia, suhteessa ajomäärään.
Muilla merkeillä ei taida olla yhtä aktiivista foorumia, kuin Saabisteilla,joka osaltaan antaa vaikutelman, että kyseessä on vikaherkkä merkki.
Harvempi täällä kehuskelee, että olen ajellut Saabilla satoja tuhansia ilman mainittavia vikoja... Eli kehutaan nyt :D
Nii ja tervetuloa mukaan ! :saab:
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
mienkoiv
"Hölösuu"
Viestit: 1710
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 09:11
Paikkakunta: LPR

Re: Navi

Viesti Kirjoittaja mienkoiv »

petriky kirjoitti:Tuli eilen haettua 9-5 aero -05 Ruotsista. Olen uusi jäsen ja just rekisteröitynyt. Ensimmäinen saabi mulle koskaan. Olen silloin tällöin lueskellut näitä kauhujuttuja saabin vioista, mutta silti uskalsin ostaa :D . On pirun hyvä ajettava, menee kuin juna, mutt paremmin. Vikoja ja puutteitakin toki on tämän ikäisessä autossa. Ekana kysyisin navista. On navi mutta ei cd/dvd:tä Mistä vois saada Suomen karttaohjelma DVD levyn edullisimmin / hankittua :?:
laitoin yksityisviestiä...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm

#5179
Vastaa Viestiin