Näkyi heti että ylempää valuu, eli koneen ylätuki irti ja lampulla tutkimaan. Ketjunkiristimen luona näkyi märkää, joten hihnankiristimen rullan pulttia auki että sai 26mm hylsyn mahtumaan siihen tarkoitettuun reikään.
Ensin 8mm pultti kiristimen päästä pois, jousi ja muovi varovasti talteen ja kiristin irti. Prikka ja o-rengas joka pitää paineen olivat huonossa kunnossa. O-rengas aivan kovettunut ja halkeamilla, isossa prikassa kumi kulunut (haihtunut) olemattomiin. Uudet tiivisteet, kiristäjän esiviritys ja kasaus. Parin päivän päästä näkee onnistuiko vai ei
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hihnapyörä irti ja ei märkää näkyvissä.
![Kuva](http://i17.photobucket.com/albums/b89/jupasierra/cars/mb300/20150106_145432.jpg)
Ylempää löytyi syyllinen tähän vuotoon.
![Kuva](http://i17.photobucket.com/albums/b89/jupasierra/cars/mb300/20150106_145412kopio.jpg)
Huonossa kunnossa olivat vanhat tiivisteet.
![Kuva](http://i17.photobucket.com/albums/b89/jupasierra/cars/mb300/20150106_145302kopio.jpg)
Ruuvilukittet torx pultteihin ennen kasausta.
![Kuva](http://i17.photobucket.com/albums/b89/jupasierra/cars/mb300/20150106_151126.jpg)
Tällainen mystinen o-rengas löytyi palkin päältä, paksuus 4,5mm ja koko noin 35mm. Cobraan tulevan putken o-rengas paljon ohuempi eli mistä lienee?
![Kuva](http://i17.photobucket.com/albums/b89/jupasierra/cars/mb300/20150106_112051.jpg)
Onkohan missään muussa 203tkm ajetussa autossa näin paljon öljyvuotoja, eikä jäljistä päätelleen ensimmäistä kertaa auki. No ehkä jossain vanhassa pösössä tai rellussa...