Nyt ois hyvät neuvot tarpeen
Nyt ois hyvät neuvot tarpeen
9-5 2.3 turbo ajettu 360 lämmöt pysyy puolivälissä turpa täynnä pahvia mutta sisällä on kylmä on ehdotettu että olisi mennyt joku lämpöventtiili moottorin rintapellistä nyt on uusin veikkaus että kannentiiviste on mennyt oisko kellään kokemusta moisesta asiasta mitenkä vois asiaan saada varmuutta auto toimii muuten ihan hyvin mutta on kylmä kiitos jo etukäteen mahdollisista tiedoista
Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen
Häviääkö nestettä?
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen
Auto on ollut vasta viikon nesteet on ok
Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen
Mihin nousee lämpömittari?
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen
Lämmönsäätöläpän akseli poikki tai säätömoottori rikki. Helpoimmassa tapauksessa pelkkä kalibrointi pielessä.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2948
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen
Eikös eka neuvo Femman kanssa ole, että ei pahvia keulaan. Jos se on kunnossa, siellä tarkenee. Kalibroi ekana ACC: paina yhtäaikaa AUTO ja OFF. Vasempaan reunaan tulee vikakoodien lukumäärä, oikealla puolella pyörii "vikojen numerot". Kirjaa ne tähän ketjuun näkösälle, niin kerrotaan, missä vika luuraa, jos on ACC:ssä.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen
Vikoja nolla
Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen
Onkos mahdollista että akseli olisi poikki? 9-5 ei itsellä ole kokemusta, mutta 9000 ei tuo kalibrointi ainakaan löytänyt akselin katkeamisesta johtunutta vikaa. Joku varmaan osaa neuvoa mistä sen saa tarkastettua, tai googlettelemalla löytyy. Vielä tuli mieleen että jos 9-5 pystyy niin koita kädellä ovatko lämppärin kennolle menevät letkut kuumia-> jos ovat niin vika tod näk sielä läppien luona jos taasen ovat kylmiä niin sitten liittyy vesien kiertoon.