Ja jos löytyisi vielä se tavaratilan peite. Se nimittäin on hävinnyt johonkin.
Ainiin. Ja eihän tuo kovin laiska ole. 530d penarin jälkeen ei ero tunnu kovinkaan suurelle
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
530d itkettää Saabin jälkeen. Uskomattoman huono suorituskyky, vaikka paperilla luvataan 190 kW.ahdon voimalla kirjoitti:530d penarin jälkeen ei ero tunnu kovinkaan suurelle![]()
.
on loistava auto.
Nollasta sataan en ole testaamalla testannut, mutta kun Aerolla lähtee ohittamaan esim. noin 80 km/h nopeudesta, niin ohitettavan rinnalla on helposti 130 km/h. Bemarilla nopeus jää 20-30 km/h alemmas. Eikä tietysti ihme: Jos ajattelee pelkkää massaeroa, Bemarissa pitäisi olla tehoa 315-320 hv Aeron teho/paino-suhteen saavuttamiseksi. Bemarin 8-portainen automaatti on kyllä kiva, vaihtaa todella nätisti.eeskola kirjoitti:Nyky-530d (F10 258 hp) menee juhlavasta massastaan huolimatta kyllä kunnossa ollessaan aika lähelle kuutta sekuntia sataseen. Tosin se tekee sen jokseenkin epädramaattisesti ja sivistyneesti (, kuten muutkin isotehoiset saksalaiset naftakoneet), jos vertaa 9-5 Aeron varsin repivän brutaaliin vetelysuoritukseen.