Venakopan ja kaasuläpän välisen huohotuksen hajottaminen

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Örkinrumilus
"Viggen"
Viestit: 629
Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity

Venakopan ja kaasuläpän välisen huohotuksen hajottaminen

Viesti Kirjoittaja Örkinrumilus »

Morse!

Ei pitäs leikkiä autoasentajaa. Lähdin vaihtamaan otsikon mukaista osaa, ja kävi niin että huohotinloukolta katkesi muovinen putki johon tuo huohotusputki alapäästään kiinnittyy. On muuten niin kovaa kiinni että morjens.

Vesalle tuossa jo nopean konsultoinnin laitoin, ja tulppasin läppäkotelolta lähtevän letkun ettei vedä sitä kautta ilmaa sisään. Auto on nyt ajokuntoinen ja käyntiääni normaali. Ilmaa puhaltaa tuosta huohotinloukon reijästä pihalle, mutta toistaiseksi ei ole öljyä ulos tullut.

Miten tämä tämänhetkinen tilanne vaikuttaa vs. normaali tilanne tuon huohotinletkun kanssa? Nythän kaasuläppä ei pääse imemään ylimääräistä ilmaa rikki olleen huohotuksen kautta koska se on tulpattu kokonaan. Eli imuvuoto on nyt tukittu?

Tietääkö joku paljonko uusi loukko maksaa, ja paljonko asennus about maksaa? On ainakin erittäin hanurissa paikassa..

Kiitos & anteeks!
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Vastaa Viestiin