Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
Tuollaisen otsikon laitoin että siitä saa sitten vääntää vitsiä miten sitä kärryä vedetään laatikolla...
Tosissaan niin onko paree Sporttinappi päällä vai pois? nelivaihteisessa niin rajataanko kolmosen käyttöön? Aerossa niin mennäänkö rattinappuloilla ja ei laiteta vitosta ikinä silmään vai onko se vain aina paras kun mennään perus Deellä ilman mitään kikkailuja ja rauhalliset kiihdytykset?
Porsiiko laatikko jos etupyörillä pidot riittää ja ottaa koneesta "kaikki" irti samalla kun rekkarin sallima kärrynmassa tulee perässä vähän jarrut laahaten?
Tosissaan niin onko paree Sporttinappi päällä vai pois? nelivaihteisessa niin rajataanko kolmosen käyttöön? Aerossa niin mennäänkö rattinappuloilla ja ei laiteta vitosta ikinä silmään vai onko se vain aina paras kun mennään perus Deellä ilman mitään kikkailuja ja rauhalliset kiihdytykset?
Porsiiko laatikko jos etupyörillä pidot riittää ja ottaa koneesta "kaikki" irti samalla kun rekkarin sallima kärrynmassa tulee perässä vähän jarrut laahaten?
Re: Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
Käyttöohje kirjassa taisi lukea että 4 lovisella rajoitetaan laatikko kolmoselle jos en ihan väärin muista.
Aero -01 Farkku
Re: Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
Ainiin notta vois lukia käyttöohjekirjaakin!
Re: Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
Kuormatulla kärryllä tulee käytettyä rattinamiskoja ja ilman kuormaa ihan D:llä. Tämä siis 5-lovisella AW:lla.
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Re: Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
... ja 9-3 (6-vaiht.) oppaassa taisi olla D, koska laatikko vaihtaa silloin tarvittaessa, jos lämmöt alkavat nousta. Eli huolehtii itse itsestään.
Taitaapi lyödä tyhjää ennen kuin laatikon rikkoo, tai riippuu tietenkin millaiset tahmatassut edestä löytyy, mutta normi rengastuksella kuitenkin.
Taitaapi lyödä tyhjää ennen kuin laatikon rikkoo, tai riippuu tietenkin millaiset tahmatassut edestä löytyy, mutta normi rengastuksella kuitenkin.
Re: Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
Mäkinen pikkutiepätkä ykkösellä ja sitten vajaa 300 km maan- ja moottoriteitä kolmosella. D:tä en kokeillut kertaakaan, kun ei ne kierrokset 80:n vauhdissa kauhean korkeiksi nouse kolmosellakaan. 2,3t nelivaihteisella automaatilla.
9-5, 96, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
Aika hyvän kokoinen ylikuorma suabissa.
Juha96 kirjoitti:Mäkinen pikkutiepätkä ykkösellä ja sitten vajaa 300 km maan- ja moottoriteitä kolmosella. D:tä en kokeillut kertaakaan, kun ei ne kierrokset 80:n vauhdissa kauhean korkeiksi nouse kolmosellakaan. 2,3t nelivaihteisella automaatilla.
EBR garage
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Saab 9-5T 280hv, 2xJaguar X300, -71 el camino 454 SS, -64 valiant 440cid
-65 valiant 408cid, -90 skoda 120L 406 cid, -75 datsun 160J sss
Re: Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
Eihän tossa vielä ylikuormaa taida olla, riippuu ihan kärryn omasta painosta. Saabillahan saa vetää jarrullista kärryä 1800kg
Harharetkien jälkeen... Saabisti taas :) Tech 2 turvapääsyllä
9-5 Aero Combi 2006 (RIP: 9-5 2.0T RE85 1998)
9-5 Aero Combi 2006 (RIP: 9-5 2.0T RE85 1998)
Re: Kärryn vetäminen automaattilaatikolla
Joo, näyttäis olevan tuon traikun omapaino 200kg
9-5 Wagon 2.3tA Vector -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
9-5 Wagon 1.9Tid Hirsch Vector Griffin -09
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
9-5 Wagon 1.9Tid Hirsch Vector Griffin -09