IsoT vs. Golf GTD-14.
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
IsoT vs. Golf GTD-14.
Tänään Kuopiosta lähti motarin rampista perään moinen. Yllättävän pirteesti tuli perässä 90 km/h asti. Sitten rupesi viiru viemään.. Tosin mulla on vika päällä, kun katkesi eilen se kuuluisa takaisku ja on liitetty jesajalla toisiinsa kii - Ahti ei nouse normaalisti. Jännä, kun sitten ohitti motarilla kuski katso suoraan - ei vilkaisulla sivulle. Onko kellään kokemusta kui tommonen todellisuudessa liikkuu esim. Ohituksissa. Sataseen pitäs kiihtyy 7.5 sek. Viiru ei ihan ehdi siihen.
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
Ei kauheesti kannata kisailla... Mulla sattui tapaus Hämeenlinnan motarilla pikku MB140A kanssa :
Kaveri ajaa vasenta reunaa, perjantai normi ruuhka, lähden sitten pikkuhiljaa oikeelta ohi. Vaihtaa oikeelle... Ok, mennään sitten vasemmalle. Mese takas vasemmalle. Mitä v...??
ja lopputulos oli että se perkeleen pikku mese ajaa keskellä motaria. Kukaan ei enää ajanu ohi. Näin mentiin väli Riihimäki-Hämeenlinna.
Hämeenlinnassa kääntyy siitä liittymästä ennen siltaa pois ja katselee millaisen jonon sai aikaan. Reilua kettuilua. Saabi taustapeilissä aiheuttaa liikennepsykoosia ja maantieraivoa?
Itselläni on ammattiautoilijan liikennelupa joka lähtee vähintään puoleksi vuodeksi kuivumaan jos itse töpeksin noin. Tulee nälkä ja vilu jos 6kk pitäisi elää säästöillä. Toisilla ei taida olla edes omaa ajokorttiakaan ja autokin otettu jostain lainaan niin ei paljoo paina.
Kaveri ajaa vasenta reunaa, perjantai normi ruuhka, lähden sitten pikkuhiljaa oikeelta ohi. Vaihtaa oikeelle... Ok, mennään sitten vasemmalle. Mese takas vasemmalle. Mitä v...??
ja lopputulos oli että se perkeleen pikku mese ajaa keskellä motaria. Kukaan ei enää ajanu ohi. Näin mentiin väli Riihimäki-Hämeenlinna.
Hämeenlinnassa kääntyy siitä liittymästä ennen siltaa pois ja katselee millaisen jonon sai aikaan. Reilua kettuilua. Saabi taustapeilissä aiheuttaa liikennepsykoosia ja maantieraivoa?
Itselläni on ammattiautoilijan liikennelupa joka lähtee vähintään puoleksi vuodeksi kuivumaan jos itse töpeksin noin. Tulee nälkä ja vilu jos 6kk pitäisi elää säästöillä. Toisilla ei taida olla edes omaa ajokorttiakaan ja autokin otettu jostain lainaan niin ei paljoo paina.
Saab 9-5 Griffin '99 V6 3.0t aut. 375tkm. Sitten turbo antoi periksi...
Ostaisin 9-5 Griffinin jos olisi hyvä ja halpa!
Jäsen #7038
Ostaisin 9-5 Griffinin jos olisi hyvä ja halpa!
Jäsen #7038
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
Täytyy olla itsevarma olo, jos viitsii 30km vetää jonoa takanaan. Ainakin täällä PK-seudulla on sen verran agressiivisia kuskeja, että varmaan olis joku kerta "lamput tummana", jos leikkis tuolla lailla "hengellään".
Ja alkuperäiseen aiheeseen, kyllä ne nykyajan diesel-pakutkin liikkuu ihan liukkaasti, kun putkarit, sähkärit ja kaikenmaailman tsupparit niitä käskee.
Ja alkuperäiseen aiheeseen, kyllä ne nykyajan diesel-pakutkin liikkuu ihan liukkaasti, kun putkarit, sähkärit ja kaikenmaailman tsupparit niitä käskee.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ti Elo 03, 2010 15:28
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
Kyllähän nuo pikkukipot sinne 150km/h asti kestää mukana mut siitä eteenpäin yleensä osat on aina vaihtunu
9-5 aero -00 MapTun stage3 E85
ex 9-3 SS -05 MapTun stage1
ex 9-3 SS -05 MapTun stage1
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
Varmaan, mut ei uskalla tommosiin nopeuksiin. Rikesakon puolella koitetaan malttaa...
Vanhalla femmalla liimautui kantaan monesti noita punakirjaimisia tsi ja tdi. Varsinki jos on Skoda, niin niillä on yleensä kiire. Rs Ocusta puhumattakaan.
Vanhalla femmalla liimautui kantaan monesti noita punakirjaimisia tsi ja tdi. Varsinki jos on Skoda, niin niillä on yleensä kiire. Rs Ocusta puhumattakaan.
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
Uudessa GTD:ssä on 184hv / 380Nm ja näillä arvoilla luvataan 0-100km/h 7,5s ja 80-120km/h 6s (manuaali). Toki omamassakin on alle 1400kg.
Eli kyllähän noista arvoista voi päätellä, että "perus-viritteisellä" Femmalla on kiire, varsinkin alle 80km/h nopeuksissa ja automaatti ei varmaankaan auta asiaa.
Hätäisiä on nuo nykyajan Dieselit ja vähällä menee, eri asia on, että miten esim. Pietzo-suuttimet kestää jne.
Itse en kyllä saa "kiksejä" kiihdyttämällä tehokkaalla Dieselillä, joka ryytyy yläkiekoilla ja vaatii aktiivista kepitystä.
Eli kyllähän noista arvoista voi päätellä, että "perus-viritteisellä" Femmalla on kiire, varsinkin alle 80km/h nopeuksissa ja automaatti ei varmaankaan auta asiaa.
Hätäisiä on nuo nykyajan Dieselit ja vähällä menee, eri asia on, että miten esim. Pietzo-suuttimet kestää jne.
Itse en kyllä saa "kiksejä" kiihdyttämällä tehokkaalla Dieselillä, joka ryytyy yläkiekoilla ja vaatii aktiivista kepitystä.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
Tuo ohituskiihtyvyys näyttää olevan yllättävän huono. Vanha man. 2.3t: kin oli nopeempi, tämä isoT rykäsee alle vitosen ja jostain syystä näyttää nostavan paineita vielä paremmin 120 jälkeen. M ja 3 laatikossa, 4:sta ei tarvi vielä rikesakko nopeudessa.
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
https://www.youtube.com/watch?v=Iaq5TP-Fr8s
Oheisessa videossa välittyy ehkä olennaisin nykyaikaisella dieselillä kiihdyttämisestä. Vääntöä kyllä on, mutta lyhyet välit ja kierrosalue.
Oheisessa videossa välittyy ehkä olennaisin nykyaikaisella dieselillä kiihdyttämisestä. Vääntöä kyllä on, mutta lyhyet välit ja kierrosalue.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
9-5 Wagon 2.3tA Vector -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
9-5 Wagon 1.9Tid Hirsch Vector Griffin -09
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
9-5 Wagon 1.9Tid Hirsch Vector Griffin -09
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
Millä vaihteella tuo yllättävän huono ohituskiihtyvyys on saatu aikaan?Henkka poika kirjoitti:Tuo ohituskiihtyvyys näyttää olevan yllättävän huono.
Sininen Saab 9-3, '99
-
- "Viggen"
- Viestit: 597
- Liittynyt: Ke Heinä 13, 2011 22:51
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
VAGgineessa on on 6 lovinen loota ja lyhyet välitykset, epäilys 4. 3 tuskin riittää 120 km/h.
Ex: Saab 96-74 eka. Monta saabia. . Pojan 900i 2d -84. Omat, Musta 9-5 2.3 isoT A5 2007. Saab 9-3 1.8t biopower 2009. 9-5 aero sportcompi aut 2000 #5420
Re: IsoT vs. Golf GTD-14.
No alko kiinnostaan ja Volkkarin sivuilla tuo sama tieto lukikin.
Sininen Saab 9-3, '99