Eli ymmärsinkö oikein, magneettiventtiililtä lähtee kolme letkua, joista ylin (R) menee suoraan alaspäin T-kappaleeseen. T-kappaleesta sivulle päin lähtevän letkun voi ottaa kokonaan irti T-kappaleen kanssa, ja vetää sen R-letkun suoraan kiinni 2-haaraisella liittimellä alapuoliseen letkuun..?
Sitten se immussa kiinni olevan venttiilin (lienee evap?) letku laitetaan suoraan ohjaustehostinsäiliön vieressä olevaan takaiskuventtiiliin kiinni, siitä kuitenkin ensin se T-kappale poistaen, ja 2-haarainen liitin tilalle? Näin ollen sieltä siis lähtisi kaksi T-kappaletta, yksi takaiskuventtiili ja T-kappaleiden välinen letku kokonaan pois. Jäljelle jäisi ainoastaan tämä yksi takaiskuventtiili, ja järjestelmän tulisi toimia normaalisti.
Mietin vain, tuleeko tuosta tulevaisuudessa mitään ongelmia? Ahtaako auto aivan normaalisti, vaikuttaako tuo yhden takaiskuventtiilin poisto millään tavalla auton käyttöön?