On muuten täyttä tuskaa ja arpapeliä... en tiedä johtuuko se tuosta laatikosta.
Eilenkin kun sylkky hajosi, niin en saanut kolmosta pois silmästä muutaku sammuttamalla auton. Tuossa särkän mäenpäällä jouduin pysähtyyn punasiin ja siitä ykönen tupaan ja autokäymään, mut kakkoselle ei menny sitte millään. Sama homma oli viimekesänä ku edellinen työsylinteri hajos.
Opelilla ajelin kuitenkin kakspäivää ilman kytkintä, eikä siinä ollu mtn ongelmaa.
Tuo kykäsylinterin porsiminen myös ihmetyttää, eli tapahtumaketju on sama kahdella edelliskerralla:
1. Lähdet liikenteeseen rauhaksiin ykkösvaihteella.
2. Vaihdat normaalisti kakkoselle ja oikeaan jalkaan iskee kamala kramppi, jolloin kierrokset nousee hallitsemattomasti ja vetopito pyörältä loppuu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tämän seurauksena olet vasemmallakaistalla ja ohitat valoissa rinnaltakarannutta kanssa-autoilijaa kumi sauhuten (ei lukollinen laatikko).
Kierrokset kiipeää n.7000rpm ja survaset kytkimen pohjaan vaihtaaksesi kolmoselle. Kytkin tuntuma on normaali, mut kolmosvaihde ei vaan mene tupaan vaan rutisee vastaan. Painat uudestaan kytkintä ja huomaat tuntuman olevan erilainen ja poljinvaste alkaa vasta liikkeen puolivälistä. Kolmonen menee rutisematta päälle.
3. Palatessa rampautuneena takaisin vasemmalle kaistalle koitat painaa kytkintä, mutta siellä ei ole enää ketään kotona. Nilkutat pettyneenä hieman rauhaisampaan paikkaan parkkiin ja auton alle kurkatessa valuu nesteet purona laatikosta.