viirun sid
viirun sid
Onko tosiaan näin että saab ollut säästökuurilla
ja sid 1 näyttää ainoastaan ulkolämpötilan (italian kielinen käyttöohjekirja näin ainakin
väittää) entä onnistuuko techillä modaus sid1->sid2?
ja sid 1 näyttää ainoastaan ulkolämpötilan (italian kielinen käyttöohjekirja näin ainakin
väittää) entä onnistuuko techillä modaus sid1->sid2?
Viimeksi muokannut Änkee, Ma Touko 11, 2015 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 SC Vector Tid MY06, 9-3 Aero MY01
exät:kolkkeja joka lähtöön sekä jokunen hassu muu saab.
exät:kolkkeja joka lähtöön sekä jokunen hassu muu saab.
Re: viirun sid
Jaa-a.. Eipä ole moista vastaan tullut. Oma viiru on viimosen päälle karvalakki malli ja kyllä siinä SID näyttää kaikki perusjutut ja muutaman totaalisen turhankin.
Ex: Saab 9-3 SS Aero Stage 1 -05
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Ex: Saab 9-5 2.0t A BP stage 1 -07
Re: viirun sid
kiitos, pitääpä mennä techin luo.
9-5 SC Vector Tid MY06, 9-3 Aero MY01
exät:kolkkeja joka lähtöön sekä jokunen hassu muu saab.
exät:kolkkeja joka lähtöön sekä jokunen hassu muu saab.
Re: viirun sid
Saitko ajotietokoneen näkyviin?Änkee kirjoitti:kiitos, pitääpä mennä techin luo.
Itsellä samat ongelmat.
Saab 9-5 2.0t vector viirusilmä
Saab 9-5 SE 2.0t -98
Saab 9-5 SE 2.0t -98
Re: viirun sid
Sain. Merkkiliikkeessä eivät moisesta tiennyt, mutta saivat kuitenkin parin tunnin säheltämisen jälkeen päivitettyä tuohon sid2:seen.
9-5 SC Vector Tid MY06, 9-3 Aero MY01
exät:kolkkeja joka lähtöön sekä jokunen hassu muu saab.
exät:kolkkeja joka lähtöön sekä jokunen hassu muu saab.
Re: viirun sid
Siis onko viirun sid1 ja sid2 ero ainoastaan softa? Aika hauskaa, varmaan ihan samanhintaiset ollu laittaa tehtaalla...
Alfa 159 2.4 JTDm '06 | XC70 D3 A '12 | Berlingo 1.9D '01
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
exät: 9-5 1.9 TiD A '08, 9000 CSE 2.3t Jubi, 900 2.1 '92, 9-5 2.0t '02, 9-5 2.3t '98, 9-3 2.0t '00
Re: viirun sid
Vaan ei samanhintaiset ajaa ulos kaupastaSaabatti kirjoitti:Siis onko viirun sid1 ja sid2 ero ainoastaan softa? Aika hauskaa, varmaan ihan samanhintaiset ollu laittaa tehtaalla...
Pakkohan varustelutasoille on saada riittävästi eroa
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: viirun sid
Hintadifferointi on nykyaikaa. Tuotteet lähtee melkein samalla raudalla tehtaalta ja asiakkaan maksukyvyn mukaan ohjelmoidaan sitten ominaisuudet autoon. Rauta kun ei paljon maksa, varsinkin verrattuna siihen mitä maksaa säheltää speksin kanssa, eli mitä syntyy lisävaivaa siitä että jokainen auto pitäisi fyysisesti rakentaa asiakkaan halun mukaiseksi. Ominaisuuksien lisäämisestä saatavat lisäeurot sataa yksi yhteen katteena laariin.
Tämähän on perusidea ollut mm. jo OG-kolkin 150- ja 185-heppaisten T7-koneiden kanssa, joissa erona vain moottoriohjauksen koodit.
Ja osataan sitä muuallakin kuin autoteollisuudessa. Esimerkiksi tietyt viranomaisvaatimukset täyttäviä tuotteita voidaan myydä eri vaatimustason sertifikaateilla eri hinnoilla, vaikka rauta on ihan samaa kuin vaativammissa tuotteissa.
Tämähän on perusidea ollut mm. jo OG-kolkin 150- ja 185-heppaisten T7-koneiden kanssa, joissa erona vain moottoriohjauksen koodit.
Ja osataan sitä muuallakin kuin autoteollisuudessa. Esimerkiksi tietyt viranomaisvaatimukset täyttäviä tuotteita voidaan myydä eri vaatimustason sertifikaateilla eri hinnoilla, vaikka rauta on ihan samaa kuin vaativammissa tuotteissa.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K