Hirshiä ostamassa
Re: Hirschiä ostamassa
Minulla tässä omassa on tuo täydellinen stage 3 paketti eli tupla ulostuloilla 305hp 280 paketista en sitten rosteriputken osalta tiedä. Minulla on kaikki tarvittavat tuv paperit hirsch: ltä en tiedä kelpaisiko kopiot muihin katsastuksiin.
Hirsch 95 wagon vm-02
Re: Hirschiä ostamassa
Vielä ripaus OT:a - syksyllä 2001 facelift femmaan sai Nordicin satseja ihan uuden auton takuun piiriin ja rekisteriotteeseen. Me hommattiin firmaan kaksi 2.0t liisariwagonia - toinen Saabin omalla 185 hv softalla ja toinen Nordicin 210 hv/310 Nm paketilla, jossa oli softa ja cat-backi. Autot taidettiin hommata ihan Länsi-Auto Herttoniemestä. Jäi mieleen erityisesti, että tuon 185hv softan hinta verotusarvolaskelmassa oli 1000 mk (asialla olikin harvinaisuus: erinomainen automyyjä)valtteri kirjoitti:Core? Oliko bsr ja hirschiä saatavana yhtäaikaa ?? kun itsellä olisi se tieto/muistikuva että kun Saab teki sopparin Hirschin kanssa niin 2003:nen jälkeen ei enää saanut muihin takuuta ja hyväksyntää ??
Muistan tämän lukeneeni jostain ruotsin sivulta.
Nyt kyllä mennään jo aika ohi varsinaisesta asiasta joka tässä ketjussa oli...sorry
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
-
- "Aero"
- Viestit: 466
- Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 10:38
Re: Hirschiä ostamassa
Minkälaista putkea on käytetty Hirsch 280/305 hv vireissä? Onko se ihan 3" vai jotain 2,75-2,8" ? Miten eroaa 3" putken tuottamasta viripörinästä? Vai onko sittenkin merkitystä vain sillä, kuinka paljon on äänenvaimennusta on koko putkistossa? Mietin vain, että jos ja kun joutuu joskus päivittämään putkistoa, niin onko olemassa virtaavampaa vaihtoehtoa, mutta ilman tyypillistä 3" soundia.
EDIT: catback näyttäisi olevan 2,75" Hirsch Performance sarjassa (Hirsch Performance 2.75" stainless steel cat back system). Eli ilmeisesti downpipe on sitten 3" ja sitten tulee supistus 3" -> 2,75".
EDIT: catback näyttäisi olevan 2,75" Hirsch Performance sarjassa (Hirsch Performance 2.75" stainless steel cat back system). Eli ilmeisesti downpipe on sitten 3" ja sitten tulee supistus 3" -> 2,75".
Re: ...
Niin, miten tunnistaa oikean ja aidon?
Aidossa Hirschissä on moottorin lohkossa merkki ja mallikilpi, vauhtipyörän päädyssä, öljypohjasta 3cm yläviistoon.
Tämä yksilö on todistettavasti tehty Hirschin pajalla. Kaikki dokumentit on pysyneet auton matkassa uudesta saakka.
Ruotsista ostin 2012, 188tkm ajettuna.
Nyt vähän varovasti rakennettu ja myös ne 9-3X 345mm jarrulevyt saa asennetuksi eteen, pikku modauksella.
Aidossa Hirschissä on moottorin lohkossa merkki ja mallikilpi, vauhtipyörän päädyssä, öljypohjasta 3cm yläviistoon.
Tämä yksilö on todistettavasti tehty Hirschin pajalla. Kaikki dokumentit on pysyneet auton matkassa uudesta saakka.
Ruotsista ostin 2012, 188tkm ajettuna.
Nyt vähän varovasti rakennettu ja myös ne 9-3X 345mm jarrulevyt saa asennetuksi eteen, pikku modauksella.
9-3 Viggen -99
9-5 Aero Wagon Hirsch -03
9000 CS Aero -96
Saab 006 Turbo -86
Suzukit; GSX 1300R Gen 2 & 1 Tbo, 1100E, RF900R, King Quad 700
Muut; BMW M550d G31, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Fiat X1/9 Tbo
9-5 Aero Wagon Hirsch -03
9000 CS Aero -96
Saab 006 Turbo -86
Suzukit; GSX 1300R Gen 2 & 1 Tbo, 1100E, RF900R, King Quad 700
Muut; BMW M550d G31, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Fiat X1/9 Tbo