Ovilistat

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Minä itte
Matalapaineturbo

Ovilistat

Viesti Kirjoittaja Minä itte »

Projekti siitymässä kasausvaiheeseen ja ovilistojen kiinnitys askarruttaa. Ovessa on muutama suurempi reikä listojen alla. Onko reikää tarkoitus käyttää listan kiinnitykseen ? Kannattaako tukkia jotenkin vai jääkö tuollainen tarkoituksella auki ? 8O
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
JugiBoy
"Viggen"

Re: Ovilistat

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Ei tarvi tukkia mitenkään. Listat kiinni niin kuin ovat olleetkin. Kyl se vesi mikä niistä ylimääräisistä rei'istä sisään menee tulee alakautta ulos. No worries. Jos ne olis tarvis tukkia niin, niitä ei tehtaan jäljiltä olisi tai sitten olis tukittu jotenkin :wink:
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Minä itte
Matalapaineturbo

Re: Ovilistat

Viesti Kirjoittaja Minä itte »

JugiBoy kirjoitti:Ei tarvi tukkia mitenkään. Listat kiinni niin kuin ovat olleetkin. Kyl se vesi mikä niistä ylimääräisistä rei'istä sisään menee tulee alakautta ulos. No worries. Jos ne olis tarvis tukkia niin, niitä ei tehtaan jäljiltä olisi tai sitten olis tukittu jotenkin :wink:
-Näin taidan tehdä. Toki ruiskin lopuksi ovien pohjalle ohutta kotelosuojaa, niin pysyy kunnossa siltä osin ja poistoreiät ei tukkeudu ....
Listat toki ohjelmassa vasta hieman myöhemmin koska odottelen lopputoimitusta osista. Ohjelmaa riittää vielä kokoamisen jälkeenkin runsaasti ylläpidon merkeissä.
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
Vastaa Viestiin