Kaikki levyt kuumenevat matka-ajossa. Tuntuukin että jarruissa on painetta koska ohjaus on jäykkä(nesteet vaihdettu), montut tärähtää ikävästi ja auto kulkee kuin käärmeen kusi aavikolla.
Auraukset säädetty keväällä.
Oma arvio on että poljin on säädetty väärin tehostimen vaihdon yhteydessä. Voiko sitä edes asentaa väärin koska cruisen ja jarruvalon katkaisiat määrittelevät oikean asennon.
Jarrupoljinta ei tarvii kun hipasta niin tehostus alkaa, mielestäni pitäisi olla enemmän " välystä " poljinta painettaessa.
Kylmänä on parempi mutta ajon jälkeen kanittaa, eli jos tie viettää vain hieman niin auto ei rullaa.
Etupalat jouduin jo vaihtamaan kun oli pinnat irti, takalevyissä näkyy mustia täpliä jotka käsittääkseni kielivät " lämpöhalvauksesta "
Kaverit jo sitä mieltä että mulla viiraa korvien välissä
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Jarruletkut ja ABS yksikkö taitaa olla ainoat osat mitä ei ole vaihdettu.
Alunperin ongelmat alkoivat kun rikkinäinen takaiskuventtiili päästi ahdot läpi ja rikkoi/pullautti jarrutehostimen stefan rikki.
Onko kellään ollut ongelmia ABS yksikön kanssa ja miten on ilmennyt.
Poljintuntuma on nykyisellään aika kova ja käynnistettäessä ei juurikaan poljin painu. Tehostimen ei pitäisi vuotaa, ainakaan Lambda arvot ei lähde heittelemään jarruttaessa tyhjäkäynnillä
t
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Lopuksi: auto on siis -99 Wagon 2,3 t Biopower stg 1 Mitsun ahdin ja king cobra, muuten täysin vakio