Haussa otsikon mukaiset suuttimet ja autona 9-5 / 2.3 t / T7.
Lähinnä askarruttaa se, että mikä suutinpituus / tyyppi olisi lähinnä mennä ilman isompia sovitus jumppia.
Onko hyviä vinkkejä/ ideoita?
Tätä on varmasti sivuttu jossain viestiketjussa aiemminkin, äkikseltään en löytänyt tyhjentävää vastausta.
Og 9-5 Bosch Ev-14 670 cc- kysymys soveltuvuudesta
Re: Og 9-5 Bosch Ev-14 670 cc- kysymys soveltuvuudesta
Suuttimien mitoissa on yllättäen modulimitoitus Perinteiset t5 konessa käytetävät ev1 suuttimet on 75 mm päästä päähän. T7 suuttimet on modulimittaa lyhyemmät, 62 mm. Suutinmalleja löytyy luetteloista myös 49mm rungoilla joihin pitää sitten jatkoholkkeja lisäillä jos t7 suutinkiskon kanssa asentelet.
On muitakin kokoja kuin 670 tarjolla, onko aikeena nostaa teholuokka 400hp paikkeille ?
On muitakin kokoja kuin 670 tarjolla, onko aikeena nostaa teholuokka 400hp paikkeille ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Og 9-5 Bosch Ev-14 670 cc- kysymys soveltuvuudesta
Tässä meikäläisen tapauksessa joudutaan tyytymään valitettavasti vakiomäntien puitteissa tapahtuvaan optimointiin ainoastaan. Ja eipä tuo Mitsun T-15 taida yltää edes mäntien kestämään tehoon asti 280-290 hp vissiin vielä nippa nappa saavutettavissa, näin muistelen lukeneeni. Noihin tehoihin riittää varmasti pienempikin suutinkoko etanolilla ajellessa. Joku 550 cc vois olla myös ok?vesa67 kirjoitti:Suuttimien mitoissa on yllättäen modulimitoitus Perinteiset t5 konessa käytetävät ev1 suuttimet on 75 mm päästä päähän. T7 suuttimet on modulimittaa lyhyemmät, 62 mm. Suutinmalleja löytyy luetteloista myös 49mm rungoilla joihin pitää sitten jatkoholkkeja lisäillä jos t7 suutinkiskon kanssa asentelet.
On muitakin kokoja kuin 670 tarjolla, onko aikeena nostaa teholuokka 400hp paikkeille ?
Re: Og 9-5 Bosch Ev-14 670 cc- kysymys soveltuvuudesta
550:set on hyvät ja niille löytyy suutinmallinnuskin jo hierottuna.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko