Muutama topicci aiheesta jo onkin ja kaikissa puhutaan pahamaineisesta sulakkeesta numero 4, joka sijaitsee konehuoneen puolella sulaboksissa.
Itselläni syttyi nyt xenonien vikavalo ja jostain syystä sulakenumero 4. palaa aina kun lyö virrat päälle ja auto alkaa säätämään itse valojen korkeutta. Valot menevät näppärästi ylös säätövaiheessa, mutta alaspäin tulo vaiheessa valot menevät pienin porrastuksin hitaasti alaspäin pitäen "tuk tuk tuk tuk" äänen.
Molemmat valot käyttäytyvät samalla tavalla, joten en heti ajattele että itse moottorit olisivat vioittuneet. Onko tämä normaalia toimintaa vikavalon palaessa? Mistä olisi hyvä lähteä etsimään vikaa? Mikä polttaa sulakkeen, joka kerta?
Xenon asiaa.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 51
- Liittynyt: Su Elo 04, 2013 11:39
- Paikkakunta: Ylöjärvi
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 51
- Liittynyt: Su Elo 04, 2013 11:39
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Xenon asiaa.
En tiedä ihan varmaksi, mutta veikkaisin että tuo SULANUT takapään valojenkorkeusanturi vaikuttanee asiaan. Mitä ihmettä?
-
- "Viggen"
- Viestit: 538
- Liittynyt: Ke Syys 28, 2011 11:44
Re: Xenon asiaa.
Lienee saanut oikkarin tms. Ko anturi on herkkä vikaantumaan. Uusi tilalle ja kovaa ajoa.
Ex-Saab 9-5 Wagon 2.3t Vector Sentronic
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 51
- Liittynyt: Su Elo 04, 2013 11:39
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Xenon asiaa.
Juu tulossa on jo johtoineen.
-
- "Viggen"
- Viestit: 559
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2004 04:27
- Paikkakunta: Siilinjärvi