Näitä on pyöritelty foorumilla aika paljon ja löysinkin aika hyvin juttuja. Nyt vain vähän vahvistusta omalle ajatukselle.
Tein muutaman vedon Techin kanssa ja tulokset ovat tässä. Eikö tuo toteutunut ilmamassa ole vakio aerolle reilusti alakantissa...?
vaihde max arvo
1 806mg/c
2 1003mg/c
3 885mg/c
vaihde max arvo
1 168,8 kpa
2 165,3 kpa
3 193,8 kpa
B235R -04 man, ilmamassat ja ahdot
B235R -04 man, ilmamassat ja ahdot
#3854
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
Re: B235R -04 man, ilmamassat ja ahdot
Nuo testitulokset ei ole kovin luettavia. Tulppaa se evap nyt ensin ja aja dataa kolmosvaihteella 2500-4000rpm väliltä samaan aikaan mitatusta ahtopaineesta ja ilmamassasta.
Ilmeisesti opensidiä ei ole ?
Ilmeisesti opensidiä ei ole ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: B235R -04 man, ilmamassat ja ahdot
Ei ole open sidiä niin siksi tuolla techillä yritin vähä noita arvoja katella. Otan tuon evapin tarkasteluun nyt ensin!
#3854
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
Re: B235R -04 man, ilmamassat ja ahdot
Tulppasin evapin ja ahdot palautu normaalille tasolle. Ei arvinu edes tarkempia mittauksia ku kävi koeajolla tulppauksen jälkeen.
Taas mennään...!
Pitää katella arvoja taas ku tulee inspiraatio.
Taas mennään...!
Pitää katella arvoja taas ku tulee inspiraatio.
#3854
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80
* 9-5 2,3t -10* 900 4d sedan T8 -85 * 96v4super -80