Minulla irtosi se vapaakytkinsysteemi laturin akselista 90000 km kohdalla. Oli sorvannut akselin pilalle, vaihdettiin uusi laturi. Ihmettelin outoa ääntä ajaessa ja pääsin onneksi huoltoon asti ennen kuin hihnapyörä lensi minnekään. Onneksi älysin kääntyä takaisin, oli pitempi reissu muka edessä.Mertmi kirjoitti:Mikähän sen 140A laturin kuluttaa nopeammin? Ei se juurikaan näytä erilaiselta nopeasti katsottuna.
Missä kilometreissä / vuosissa laturi kanattaa vaihtaa
Re: Missä kilometreissä / vuosissa laturi kanattaa vaihtaa
Re: Missä kilometreissä / vuosissa laturi kanattaa vaihtaa
Yhden 140A laturin hihnapyörän olen irroittanut ja se oli vielä kiinteä. Missä vuosimallissa se vapaakytkin tulee?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Missä kilometreissä / vuosissa laturi kanattaa vaihtaa
Paikallinen AD-huolto laskutti laturin vaihdosta 2h 15min työhinnan. Edellinen laturi vaihtui merkkiliikkeessä ja silloin siellä laskua saatiin 4h edestä. Ad:ssa vaihdon hinta 50% merkkiliikkeen vaihtohinnasta. Pistää taas miettimään kannattaako merkkiliikkeeseen viedä muuta kuin erikoistapauksissa.
ex SAAB 9-3SC -06, emännän käyttis stage 1
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t
tuleva ex SAAB 9-5 -03 2,3t, uusi pata ja hieman uusia kujeita
SAAB 9-5 -07 2,3t