kukas muistaa 04 mallin eli sen missä natsa menee lohkosta öljytilaan olevan loukon lähdöt?
laturin vierestä lähtevä putkilähtö...mihin sen pitäs olla yhteydessä?
entäpä takaisku venttiili kobralta-----loukkoon kummpin päin pitäs ilman kulkea
entäpä takaisku kaasuläpän runko-----loukko kummin päin? luulisi että vetäisi ilmaa kampikammiosta läpällepäin
miksi tässä mallissa on 2 erillistä osastoa jotka ei ole yhteydessä toisiinsa eli
kobralta ja vent kopalta tulee letkut omaan lohkoon ja kaasuläpältä siihen toiseen ja siitä suora lasku takaisin öljytilaan jos nyt oikein sitä tulkitsin kun suoritin ns teknistä avausta aiheesta
04 mallin jölyloukko
04 mallin jölyloukko
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: 04 mallin jölyloukko
onko 04 mallisten konepellit hitsattu kiinni? 

saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Re: 04 mallin jölyloukko
Eipä ole pihassa 04 mallia,mutta suapistin raamatusta löyty infoa...
http://aijaa.com/yP8zb3 ja
http://aijaa.com/LRkryH
http://aijaa.com/yP8zb3 ja
http://aijaa.com/LRkryH
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333