Joo. Aisinin laatikkoon on se tehty helpoksi kun on heti huolto luukun alla. Varsinkin jos se on pöydällä valmiina.
Vaihdoin kaksi vuotta sitten S80 Volvon 6 vaihteiseen ventiilipesän ja laatikko oli autossa paikallaan. Siinä olikin taikinointia.
5v Automaatti kadotti vaihteet eteen ja taakse
Re: 5v Automaatti kadotti vaihteet eteen ja taakse
NG900 -95 coupe 2.0 stage X "Aero" RE85, (tehon-nälkään). 400-800 hp.
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
OG900 -84 Aero, (museoleimaan).
OG-95 -06 Vector Sport 2.0 Biopower (käyttöauto).
Re: 5v Automaatti kadotti vaihteet eteen ja taakse
Se suodattimen avaaminen edelleenkin purattaa koko askin. Venttiilipesä sensijaan on helppo vaihtaa tuohon nähden.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: 5v Automaatti kadotti vaihteet eteen ja taakse
Toi on vähän näkemys ero... onhan siinä pultteja. mutta se on ns.helppoa kun laatikko on kerran irti.
Ed.mainitun ohjeen fig.30 pultit ja öljypumpun fig.31 pultit ja suodatin on siinä.
Sit voi oikeasti vaihtaa suodattimen ja putsata öljypohjan sekä laittaa takasin kiinni kun omaiset on nähnyt.
Eikä tarvii pelätä ettei ölypumppu imisi tukkeutuuneen suodattimen läpi (se riski on kaikissa vanhoissa suodattimissa).
Ed.mainitun ohjeen fig.30 pultit ja öljypumpun fig.31 pultit ja suodatin on siinä.
Sit voi oikeasti vaihtaa suodattimen ja putsata öljypohjan sekä laittaa takasin kiinni kun omaiset on nähnyt.
Eikä tarvii pelätä ettei ölypumppu imisi tukkeutuuneen suodattimen läpi (se riski on kaikissa vanhoissa suodattimissa).
Why do those people, who have Saabs, have that smile on their face?
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear
It's almost impossible to crash it! -Jeremy Clarkson-TopGear