Etanoliin siirtymisen jälkeiset kysymykset
Re: Etanoliin siirtymisen jälkeiset kysymykset
Vahvasti ehtoopuolella olevalta läppäkotelolta vaikuttaa.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Etanoliin siirtymisen jälkeiset kysymykset
Mitäs nuo koodit tarkoittaa ... Itsellä kun ei ole comeja eikä tekkejä
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
Re: Etanoliin siirtymisen jälkeiset kysymykset
-P1230 - Throttle Position Sensor 1 and 2 Circuitmoksu kirjoitti:Mitäs nuo koodit tarkoittaa ... Itsellä kun ei ole comeja eikä tekkejä
Sum Out of Range.
-P1231 Throttle Position Sensor 1 and 2 Circuit. Sum Out of Range (No Limp Home).
-P1260 Saab Throttle Return Spring Too Low Forces.
Tällaiset löysin nopealla googletuksella, en tiedä pitävätkö paikkaansa. Autocom näytti jotain ihan ufoja juttuja kahden ensimmäisen koodin kohdalla, eli ei tainnut tunnistaa Saabin geneerisiä koodeja oikein.
Re: Etanoliin siirtymisen jälkeiset kysymykset
Vastaisuuden varalle, tuolta löytyy aika monen vikakoodin suomennos: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=142665 Linkki löytyi tuolta OG9-5 usein kysytyt kysymykset-aiheesta/tiedotteesta.
Re: Etanoliin siirtymisen jälkeiset kysymykset
Kiitoksia, täytyykin tallentaa muistiin tuo niin ei tarvitse miettiä näyttääkö Autocom oikeaa selitystä koodille.Audiojack kirjoitti:Vastaisuuden varalle, tuolta löytyy aika monen vikakoodin suomennos: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=142665 Linkki löytyi tuolta OG9-5 usein kysytyt kysymykset-aiheesta/tiedotteesta.
Vielä kysymys, mistä tuo kaasuläppäkotelo kannattaisi ostaa? Maptunparts näyttää tarjoavan 500€:n hintaan, täällä taas 285€ : http://m.ebay.co.uk/itm/231309178392?_mwBanner=1
Re: Etanoliin siirtymisen jälkeiset kysymykset
Itse tilasin täältä:fogaz kirjoitti:Kiitoksia, täytyykin tallentaa muistiin tuo niin ei tarvitse miettiä näyttääkö Autocom oikeaa selitystä koodille.Audiojack kirjoitti:Vastaisuuden varalle, tuolta löytyy aika monen vikakoodin suomennos: http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=142665 Linkki löytyi tuolta OG9-5 usein kysytyt kysymykset-aiheesta/tiedotteesta.
Vielä kysymys, mistä tuo kaasuläppäkotelo kannattaisi ostaa? Maptunparts näyttää tarjoavan 500€:n hintaan, täällä taas 285€ : http://m.ebay.co.uk/itm/231309178392?_mwBanner=1
http://www.ecutesting.com/catalogue/pro ... 50191.html
Heillä on myös vaihtoehto, että korjaavat omasi.
Tuli todella nopeasti 2-3v sitten ja kaikki huolet poistui tuon vaihdon jälkeen.
Saab 9-5 Vector 2,0T -03
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
Re: Etanoliin siirtymisen jälkeiset kysymykset
Tänään saapui uusi kotelo, ei tarvitse emännän ajella enään laina-renaultilla
Tarvitseeko tuota jollain tapaa säätää asennuksen yhteydessä vai saako vain heittää paikoilleen? Pöytäkoneeni kiintolevy hajosi pari päivää sitten, joten en pääse wis:istä sitä tarkistamaan
Ja mistä saa konehuoneen alipaineletkuihin sopivia takaiskuja ostettua, pcs?
Tarvitseeko tuota jollain tapaa säätää asennuksen yhteydessä vai saako vain heittää paikoilleen? Pöytäkoneeni kiintolevy hajosi pari päivää sitten, joten en pääse wis:istä sitä tarkistamaan
Ja mistä saa konehuoneen alipaineletkuihin sopivia takaiskuja ostettua, pcs?
Re: Etanoliin siirtymisen jälkeiset kysymykset
Ei tarvitse säätää. Itse heitin purkuautostaa peräisin olevan kotelon (kiitokset Hookille) viime viikolla paikalleen ja hyvin lähti toimimaan: ei nypytystä tasakaasulla eikä tietenkään limppejä enää.
Kotelo on vanhempaa tyyppiä ja alkuperäinen oli uudempi, jolloin yhteen huohotinletkuun tarvittiin supistus 12 -> 4 mm - siinä kaikki.
Kotelo on vanhempaa tyyppiä ja alkuperäinen oli uudempi, jolloin yhteen huohotinletkuun tarvittiin supistus 12 -> 4 mm - siinä kaikki.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH