Vedossa Mreq 1150, Mair about 1000, Pinl 1800, tyhjäkäynnillä Mreq 110-120(ac on-ofcc), turboneula keltasen ja punasen puoliväliin, kun ennen painunu pohjaan ja persdyno tauon jälkeen tuntuu puutuneelta. Ahtovuoto koska Mair roikkuu? Imuvuoto koska Mreq tyhjäkäynnillä roikkuu? Vai kovaa ajoo vaan koska tää on emännän käytössä nykysin pääasiassa ?
Ja tosiaan, auto toi sigun aero, tuo 1150 on softaan laitettu pyynti ja on toteutunut kun viimeksi ajelin. Silmämääräisesti ap-letkut ok, kaasuläpän ja venakopan välinen takaisku ok.
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
Ahtopaineen ja ilmamassan suhde on mielestäni aika oikean kuuloinen joten veikkaisin, ettei ole imuvuoto. Viikko sitten eräs femma ei meinannut millään ahtaa, koska auto oli syönyt paljon öljyä ja katalysaattori oli tukossa. Jonkun aikaa kun ajeli ja vingutti kunnolla menemään niin alkoi downpipe aueta
Voisit toki myös kokeilla tukkia ylimmän letkun magneettiventtiilistä, sillä jos joku evap systeemin venttiileistä on hajonnut niin ei suostu ahtamaan
Nonni, tarkempi tutkiminen ajan kanssa osoitti että w-letku oli lytyssä hukkaportin päästä. Sen kun veti uusiksi niin nyt tilanne on seuraava: mair ja mreq seuraa toisiaan nyt ad 1150, pinl on sielä 19xx mitä normaalistikin, mutta siltikään ei tuo turboviisari nouse kuin keltaisen ja punaisen rajalle. Pysyy siinä kyllä niin kauan kuin happea antaa, ei lähde itsekseen putoomaan. Ja evapit on päivitelty, diesel-takaiskut yms.
Niinjuu, ei fuelcuttia, ei mifejä, ei nakuja.
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436