No nyt on uusi käytetty kaasuläppäkotelo innosta tärisevin sormin purettu paketista ja kliinerillä putsailtu niin, että näkyvää karstaa ei ole nielussa eikä läpässä. Entäs sitten? Voiko tuota mitata millään lailla ennen kuin ruuvaan entisen irti ja vaihdokkaan tilalle. Mukavampihan olisi mitata tuo kapine ja jos osoitautuu ihan huonoksi niin siirtää vaikka verkonpainot-osastolle.
terv - matti a
kaasuläppäkotelon paluu
Re: kaasuläppäkotelon paluu
Eiköhän se ole helpoin testata ihan vain laittamalla kiinni, eikä siinäkään mene kuin ehkä 10 min
9-5 2.3t -00 ~1800mg/c @ 6000rpm
Turbo-Saabisti #7815
Turbo-Saabisti #7815
Re: kaasuläppäkotelon paluu
Ota se koppa irtti ja tsekkaa johdot. Niissä on yleensä ollu sanomista...http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=130315
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: kaasuläppäkotelon paluu
Oliko niin että potikat kestävät ikää paremmin kuin nuo piuhat. Eli saako piuhat uusimalla lisää ikää kotelolle? Näin ainakin ymmärsin. Ja kyllähän ne piuhojen eristeet olivat ihan päreinä, loput tuli syliin kun irroitin magneetin. Nyt laitossa. Kiitoksia kuvista, auttoivat paljon!
terv - matti a
terv - matti a
Re: kaasuläppäkotelon paluu
Kyllähän ne potikat kuluu, ja piuhojen uusinnalla ne ei korjaannu... Kestosta en osaa sanoa. Tossa meijän -99 mallissa on orkkis läppis ja matkaa takana n. 350 tkm. Eli nämäkin ovat yksilöitä.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: kaasuläppäkotelon paluu
Iltoja
Mahtaneeko näissäkin laatu heitellä...? Alkuperäisellä läppäkotelolla
menty jo 570 tkm , toki uusi on jo odottanut vuoroaan hyllyllä pölyttymässä useamman vuoden.
t. A
Mahtaneeko näissäkin laatu heitellä...? Alkuperäisellä läppäkotelolla
menty jo 570 tkm , toki uusi on jo odottanut vuoroaan hyllyllä pölyttymässä useamman vuoden.
t. A
-
- "Turbo"
- Viestit: 291
- Liittynyt: Ke Joulu 14, 2011 21:45
Re: kaasuläppäkotelon paluu
Itselläni kaasuläppä kotelon viivakoodi tulee , jos käynnistää liian nopeasti. Virrat päälle ja antaa bensa paineen nousta
,näin ei syty check engine valo . vika on takaisku venttilissä , hieman laskee paineita .
,näin ei syty check engine valo . vika on takaisku venttilissä , hieman laskee paineita .
Saab since 1988
bensan kulutus 15%
bensan kulutus 15%