(Allekirjoituksen autoon)
Olisko jollain laittaa kuvaa Aero farkusta jossa terveet jouset... Alkuun. Vois silmämääräaisesti vertailla omaan.
Nyt mutulla vähän roikkus auton perä kun keulaan vertaa.
Päivitys -
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
Mulla on myös bilsteinin b12 joka toimii todella hyvin E-Suomen motareilla, mutta kuoppasilla pikkuteillä pikkasen liian kova.erska kirjoitti:Omaaan my02 Vectoriin laitoin bilstein b12 pro kit:in. Mielestäni erittäin hyvä alusta, ei liian kova. Voi laittaa mitä vaan kyytiin ja auto pysyy stabiilina.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Aero Wagoniin laitettiin B4:t ja orkkis jouset taakse. Perä nousi viitisen senttiä. Pois otettujen Monroe Reflexien ikää en tiedä, mutta olivat niin loppu, etteivät enää palauttaneet kun ne käsissä painoi kasaan.j0ne kirjoitti:Onko muilla kestänyt nuo Monroe Reflex? Kahdesti taisin saada itse uudet takuuseen kun rupesivat takana kolisemaan.
Oliko Eibachit + Bilsteinin B8 Liian pintakova vai mikä oli ongelma kunnet tykännyt? Itse vaan harkinnut sitä settiä just.kaseva kirjoitti:Kokeilin alunperin Linear-alustaiseen MY07 farkkuun Eibachin jousia + Bilsteinin B8 iskareita, vaihdatin tilalle alkuperäiset Aeron jouset + iskarit muutaman kuukauden ajelun jälkeen.
Nyt on paras ysifemma ajettavuudeltaan/mukavuudeltaan mitä minulla on ollut (kaikkiaan 4 kpl). Mukavuuspainotteinen, silti progressiivinen kovemmassa kyydissä. Ei missään nimessä tönkkö, mutta tukeva.
Eikä tosiaan ollut mikään huima kustannus, taisi tulla jopa edullisemmaksi kuin nuo "laatutarvikkeet". Mut nää lienee niitä kuuluisia makuasioita.
Kuvissa Aeron jousilla ja iskareilla, ajettuna ~15 tkm.
Sivusta >>
Etukulmasta >>
edit: Autossa on myös Powerflexin uretaanipuslat etu- ja takatukivarsissa, uskoisin et vaikuttaa myös tuohon tukevuuteen ajossa.
edit2: Korjattu linkkiä
Oli mun makuun ihan tuhottamasti liian pintakova ja tönkkö muutenkin. Radalle varmaan passeli mutta kun pitää ajaa 4000–5000 km kuussa näillä suomalaisilla kantateillä niin ei sitä pompotusta jaksanut.SBZAAB kirjoitti:Oliko Eibachit + Bilsteinin B8 Liian pintakova vai mikä oli ongelma kunnet tykännyt? Itse vaan harkinnut sitä settiä just.
kaseva kirjoitti:Oli mun makuun ihan tuhottamasti liian pintakova ja tönkkö muutenkin. Radalle varmaan passeli mutta kun pitää ajaa 4000–5000 km kuussa näillä suomalaisilla kantateillä niin ei sitä pompotusta jaksanut.SBZAAB kirjoitti:Oliko Eibachit + Bilsteinin B8 Liian pintakova vai mikä oli ongelma kunnet tykännyt? Itse vaan harkinnut sitä settiä just.
Se oli siis juurikin tuo Bilsteinin B12 Pro -kit, jonka piti myyjän mukaan vastata Saabin omaa sport-alustaa. No eipä ihan.
Jollekin foorumilaiselle sen myin kun tuli sopivasti puheeksi, että hän oli sellaista vailla ja minä olin jo päättänyt vaihdattaa tilalle alkuperäiset Aeron osat. En tiedä liekö ollut tyytyväinen, en muista enää nimeä tai nimimerkkiä.
Mut edelleen, nää on makuasioita. Mun käyttöön ja makuun sopii nuo orggis-osat paremmin.