En tiiä onko ymmärryksessä vikaa, mutta jostain syystä en saanut selkeää käsitystä mitä pitää tulpata ja mitä ei.
Tässäpä kuvatus, josta koitan selostaa mitä tein:
![Kuva](http://i192.photobucket.com/albums/z253/toni_76/Screenshot_20160912-120631.png)
Kaasuläppäkotelon juureen laitoin tulpan.
Tuon venttiilin vai mikä lie onkaan, irrotin T-haarasta ja laitoin letkun päähän tulpan.
Cobralta tulppasin T-haaralta venttiilille/läppäkotelolle menevän letkun.
Kuvassa vihreillä merkeillä merkatut kohdat siis tulpattu. Eli cobran ja läppäkotelon välinen letkuhässäkkä takaiskuineen on "ylimääräisenä" konehuoneessa.
Olenkohan nyt toiminut oikein?
Vikakoodit nollattu ja nyt ootellaan koska tuo vikavalo seuraavaksi ilmaantuu...