Kiitos tiedosta! Täytyy käydä jossain välissä Åströmillä.Tenkks kirjoitti:Ylätuet oli 87euroa kpl alunperin ja sain tingattua 50€ kpl autoöströmilt. SKF kääntölaakerit 29euroa pari.-PETTERI- kirjoitti:Paljonko kustansi orkkikset? Täälläkin meinaa tuo viiru rutista...Tenkks kirjoitti:Itelle tulee orkkis iskarin yläpäät laakerien kanssa, luulis sit loppuvan Hyvin sai tingattua vielä orkkikset vähä edullisemmaksi
Mulla kuuluu toi rutina oikealta puolelta aina kun ratti käännettynä jompaan kumpaan suuntaan ja talvipyöriä kun laitoin niin kääntelin pöyrää edes-takas nii yläpäästä kuului jotain " kitinää ".
keula rutisee..
Re: keula rutisee..
#6983 Olli-Petteri Pentti
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
- Saab 96 -77
- Saab 900 5d 2,1 -93
Re: keula rutisee..
Mulla häipyi kaikki rutinat ja kolinat kun vaihdoin eteen uudet tolpat ja koiranluut.
Ei ole koskaan ollut näin hiljainen tuo femma.
-tuomas
Ei ole koskaan ollut näin hiljainen tuo femma.
-tuomas
#1508
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
2000 9-5 Aero, 1996 9000CSE, 1986 900 turbo 2d, 1980 99Turbo
2007 Honda CBR1000RR, 2001 Honda CBR600f4i, 1977 Honda CB750K
4. Rivi
Re: keula rutisee..
Nostetaas vanhaa ketjua kun alkaa taas ymmärrys loppua kesken.
Kattelin tässä noita uusia iskarin tukikumeja + laakereita femmaan ja tilasin myös sellaiset (Monroe). Huomasin kuitenkin asennuksen jälkeen, että siinä uudessa tukikumihässäkässä (joka siis tulee kiinni sinne jousitorniin ja kolmella pultilla kiinni konehuoneesta)ei ole kierteitä ollenkaan!? Eli sitä ei saa autoon kiinni. Katselin netistä yleensäkin, että näissä uusissa tukikumeissa ei ole kierteitä lainkaan, mitenkäs nämä on tarkoitus tunkea tuonne autoon, pitääkö ne kierteet turata itse vai?
Vähän ihmeelliseksi menee taas touhu
Kattelin tässä noita uusia iskarin tukikumeja + laakereita femmaan ja tilasin myös sellaiset (Monroe). Huomasin kuitenkin asennuksen jälkeen, että siinä uudessa tukikumihässäkässä (joka siis tulee kiinni sinne jousitorniin ja kolmella pultilla kiinni konehuoneesta)ei ole kierteitä ollenkaan!? Eli sitä ei saa autoon kiinni. Katselin netistä yleensäkin, että näissä uusissa tukikumeissa ei ole kierteitä lainkaan, mitenkäs nämä on tarkoitus tunkea tuonne autoon, pitääkö ne kierteet turata itse vai?
Vähän ihmeelliseksi menee taas touhu
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Re: keula rutisee..
Sellaset tuli aiemmin kanssa jonku mukana asennettavaksi ja kierteet niihin reikiin sitten pyöräytin ja ihan hyvin pysyi.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: keula rutisee..
Näyttäisi se alkup pultti siihen reikään juurikin siltä, että kierteet puuttuu...
Onko missään sitten tullut vastaan tuotetta jossa kierteet on valmiina?
Onko missään sitten tullut vastaan tuotetta jossa kierteet on valmiina?
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Re: keula rutisee..
Toinen uusista yläpäistä alkoi rutisemaan. Toinen on hiljaa. Molempien laakerit tuntui mielestäni hyvältä käteen.
Voiko tuota rutinaa aiheuttaa joku yleinen rasvanpuute? Täytyy nyt jokatapauksessa avata paketti uudelleen.
Voiko tuota rutinaa aiheuttaa joku yleinen rasvanpuute? Täytyy nyt jokatapauksessa avata paketti uudelleen.
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470