Limp 18???
Limp 18???
Eilen tuli ajellessa avattua Open Sid pitkästä aikaa ja kas kummaa, siellä kummitteli Limp rivillä numero 18??? Auto kuitenkin käy ja kukkuu niinkuin in kuuluukin, eikä ole nykinyt, rykinyt eikä muutenkaan oireillut mitenkään?
Mikäli olen lukemaani oikein ymmärtänyt, siellähän pitäisi Limp rivillä olla vain vaihtoehdot 1 = limpussa tai 0 = ei limpussa.
Kokeilin etsi toimintoa täällä foorumilla, mutta en löytänyt apuja. Googlettamalla löytyi SaabLink.net sivulta vastaavanlainen keissi.
http://www.saablink.net/forum/car-probl ... /86794.htm
Olisikohan myös omassani kaasuläppäkotelo ilmoitellut olevansa ehtoo puolella? Vastaavia kokemuksia kenelläkään foorumilaisella?
Mikäli olen lukemaani oikein ymmärtänyt, siellähän pitäisi Limp rivillä olla vain vaihtoehdot 1 = limpussa tai 0 = ei limpussa.
Kokeilin etsi toimintoa täällä foorumilla, mutta en löytänyt apuja. Googlettamalla löytyi SaabLink.net sivulta vastaavanlainen keissi.
http://www.saablink.net/forum/car-probl ... /86794.htm
Olisikohan myös omassani kaasuläppäkotelo ilmoitellut olevansa ehtoo puolella? Vastaavia kokemuksia kenelläkään foorumilaisella?
uusin MY2003 9-3 Aero sedan autom. BioPower by vesa67
ex #3 MY2007 9-5 2.3t Wagon autom. BioPower + Stage 1 by vesa67
ex #2 MY1999 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 by vesa67
ex #1 MY2000 9-5 2.0t SE Wagon autom. BioPower Stage 1 + Mitsubishi TD04 by vesa67
Re: Limp 18???
Moro,
jollen ihan väärin muista, niin tuon saanee naputeltua takaisin nollaan samaan tyyliin kuin vaihtaisit modea. Muistelen että itsellä on joskus ollut arvo 6 tuossa kohtaa.
terv.
jollen ihan väärin muista, niin tuon saanee naputeltua takaisin nollaan samaan tyyliin kuin vaihtaisit modea. Muistelen että itsellä on joskus ollut arvo 6 tuossa kohtaa.
terv.
Tommi
#6175
NG 9-5 2,0 TiD Vector M6 MY2010
#6175
NG 9-5 2,0 TiD Vector M6 MY2010
-
- "Viggen"
- Viestit: 527
- Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 09:32
- Paikkakunta: Oulu
Re: Limp 18???
Sillon ko mulla tuosa pari viikkoa sitte (tai no alkukesästä asti) kävi tuo airo täysvedossa päin persettä, ni aina nakkas tuonne että LIMP 10. Sen jälkeen vaihettu IMM ja kasetti ja tulpat ja tukittu kaikennäköistä ilmavuotoa ja nyt on pysyny kiltisti nollassa. Itekki ihmettelin noiden numeroiden syntyperiä ja merkityksiä kun oli aina että LIMP 10 eikä mitään muuta... kait sen nyt jostain luulis löytyvän tuonki merkityksen
2xSaab, ikäeroa vaatimattomasti vajaat 36 vuotta
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
95 VAN -71 MA, 9-5 Stw Aero -06,
9-3 SC TTiD A6 -08, 9-5 Wagon -01/-02 KA, 9000 CD 2.3i -92 -- MYYTY pois
--2236--
Re: Limp 18???
Moikka !
Sid näyttää LIMP kohdassa arvoa 10.
Resetoin sen samoin kuin MODEa vaihdetaan.
Eli nyt arvona 0. Täytyy seurata kuinka arvo muuttuu...
Sid näyttää LIMP kohdassa arvoa 10.
Resetoin sen samoin kuin MODEa vaihdetaan.
Eli nyt arvona 0. Täytyy seurata kuinka arvo muuttuu...
# 1869
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
Re: Limp 18???
Itsellänikin ollut välillä LIMP 10, joskus sen perään kyselin foorumilla, mutta ei kukaan silloin osanut selittää mitä tarkoittaa - eli kiinnostaa itseäkin nämä arvot.. Ja niiden merkitys..
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
-blair
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Re: Limp 18???
Viime talvena mun femman kaasuläppäkotelo veteli viimeisiä ja välillä ajossa oli nykivää sekä LIMP 10 tai 9. FCOD:kin pukkas, mutta välillä hävis pois. Pari kertaa joutui poistaa kaasuläpältä limphome moodi. Kun vaihdoin uuteen kaasuläppäkoteloon hävisi kaikki ongelmat. Muistaakseni pystyi myös softalla säätämään ettei niin herkästi mene LIMP:lle.
käyttis: Saab 9-5 2.0t (*2.3T) vector A MY04 - 310 tkm
kakkonen: Volvo V60 D5 AWD A 2012 80 tkm
backup: Saab 9-5 3.0T V6 MY99 - 300 tkm
Ex Saab 9-3 2.0t(*T) sport A MY00 180 tkm
kakkonen: Volvo V60 D5 AWD A 2012 80 tkm
backup: Saab 9-5 3.0T V6 MY99 - 300 tkm
Ex Saab 9-3 2.0t(*T) sport A MY00 180 tkm
Re: Limp 18???
Mjoo,
itselläni noiden LIMP10 ilmoitusten lisäksi hieman aaltoileva tyhjäkäynti, välillä kierrokset putoaa kovastikin tyhjäkäynnillä ja veikkaan että kaasuläppä ei toimi oikein tai jotenkin jumittaa joskus.
Luulen siis tuon LIMP herjan tulevan kääsuläpältä. Täytyy ottaa se irti ja tutkia+putsaa - kerran jo putsasin kaasariputsiaineella ja poltin skeidat sylinterissä (oli jonkin verran öljyistä shaibaa).
itselläni noiden LIMP10 ilmoitusten lisäksi hieman aaltoileva tyhjäkäynti, välillä kierrokset putoaa kovastikin tyhjäkäynnillä ja veikkaan että kaasuläppä ei toimi oikein tai jotenkin jumittaa joskus.
Luulen siis tuon LIMP herjan tulevan kääsuläpältä. Täytyy ottaa se irti ja tutkia+putsaa - kerran jo putsasin kaasariputsiaineella ja poltin skeidat sylinterissä (oli jonkin verran öljyistä shaibaa).
-blair
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Re: Limp 18???
Onko tähän tullut vielä selvyyttä? Itsellä limp10 mutta auto käy ja pelaa nätisti. Muut open sid arvot kohdillaan ja etanoli pitoisuus 84.2%. Tänään ajettu nokia-himos-nokia ja suksiboksin kanssa kulutus 11.4l/100km.
Jc softa ja dw200 pumppu.
Jc softa ja dw200 pumppu.
Saab og 9-3 vapari ja og 9-5 turbo