SPS kiinatechillä?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

SPS kiinatechillä?

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Onko kukaan uskaltanut kokeilla SPS-ohjelmointia kiinatechillä?
GlobalTIS (GM TIS2Web Release April 2010) keskustelee ainakin techII View:llä testaten COMmin yli kiinatekille.

Hakeeko kräkki GlobalTIS palvelimelta uusimmat softat, vai onko uusimmat 2010 vuodelta, TIS:issä itsessään?

Denson navi jumittelee, varsinkin MP3 soitossa.
TCM, vaihtopisteet ja laatikon toiminta arvaamatonta.

Softaversioita tutkien niin ainakin ylläoleviin ongelmiin on tullut korjauksia
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Re: SPS kiinatechillä?

Viesti Kirjoittaja G-mies »

SPS kiinatechillä ei ole onnistunut ihan joka kerta. Parit boksit on saatu muuttumaan verkonpainoksi, joten kannattaa suhtautua varauksella SPS-päivityksiin. On toki onnistuneesti päivitetty T7 softaa, ACC softaa, vaihdelaatikon softaa jne. Viimeisin ilman nettilatailua toimiva GlobalTIS omaa itsessään nuo ohjelmistopäivitykset suunnilleen vuoteen 2010 saakka. Jos tämän jälkeen on uudempia, ne pitää ladata GM:n serveriltä rahaa vastaan.


Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2825
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Re: SPS kiinatechillä?

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Nollaa lootan adaptaatiot ja aja uudet sisään wissin ohjeen mukaan.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Re: SPS kiinatechillä?

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Tutkailin tuota laatikon outoutta ja Coltin mainitsema uudelleenadaptaatio ponnahti esille. Sitä täytynee kokeilla jos tulis tolkkua toimintaan. Vaihdot itsessään on nättejä, mutta siinä millä kaasun asennolla kierroksiin nähden vaihto tapahtuu ei tunnu olevan mitään tolkkua.
Välillä vedättää ahdoilla, toisinaan pykältää yhden alas ja joskus kahdella.
Onko femman sähkökaasu vaan todella tunnoton tonnariautomaatin jälkeen? Tonnarilla tottu siihen että laatikkoa voi käskyttää kaasulla ja käyttäytyimen oli joka tilanteessa samanlaista.
Virisoftassa "sport" poljinkartta ja toiminta sen takia arvaamatonta?
Edit: Auto on 06 Aero ja ecussa on "jokustage"

Tuohon SPS:ään ja EHU:un liittyen. Denso vetää täysin jumiin kuun asennosta riippuen MP3 soitossa. Näyttö jämähtää, uudelleenkäynnistyksessä SAABin logo jää näytölle. Rattinapit ei toimi, mankan omat napit toimii 30s viiveellä. Homma laukeaa sillä kun käyttää navin sulakkeen poissa.
Mikä on Dirana-versio? EHU:n rautaversio joka selviää laitteen kyljessä olevasta tarrasta?
G-mies kirjoitti:SPS kiinatechillä ei ole onnistunut ihan joka kerta.
Mites, onko väliä vetääkö Remote tai pass-trough moodissa?
Akku tietty tikissä tai mielellään laturin päässä kun lähtee päivitystä ajamaan.
Vastaa Viestiin