Onko kukaan uskaltanut kokeilla SPS-ohjelmointia kiinatechillä?
GlobalTIS (GM TIS2Web Release April 2010) keskustelee ainakin techII View:llä testaten COMmin yli kiinatekille.
Hakeeko kräkki GlobalTIS palvelimelta uusimmat softat, vai onko uusimmat 2010 vuodelta, TIS:issä itsessään?
Denson navi jumittelee, varsinkin MP3 soitossa.
TCM, vaihtopisteet ja laatikon toiminta arvaamatonta.
Softaversioita tutkien niin ainakin ylläoleviin ongelmiin on tullut korjauksia
SPS kiinatechillä?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Re: SPS kiinatechillä?
SPS kiinatechillä ei ole onnistunut ihan joka kerta. Parit boksit on saatu muuttumaan verkonpainoksi, joten kannattaa suhtautua varauksella SPS-päivityksiin. On toki onnistuneesti päivitetty T7 softaa, ACC softaa, vaihdelaatikon softaa jne. Viimeisin ilman nettilatailua toimiva GlobalTIS omaa itsessään nuo ohjelmistopäivitykset suunnilleen vuoteen 2010 saakka. Jos tämän jälkeen on uudempia, ne pitää ladata GM:n serveriltä rahaa vastaan.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: SPS kiinatechillä?
Nollaa lootan adaptaatiot ja aja uudet sisään wissin ohjeen mukaan.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Re: SPS kiinatechillä?
Tutkailin tuota laatikon outoutta ja Coltin mainitsema uudelleenadaptaatio ponnahti esille. Sitä täytynee kokeilla jos tulis tolkkua toimintaan. Vaihdot itsessään on nättejä, mutta siinä millä kaasun asennolla kierroksiin nähden vaihto tapahtuu ei tunnu olevan mitään tolkkua.
Välillä vedättää ahdoilla, toisinaan pykältää yhden alas ja joskus kahdella.
Onko femman sähkökaasu vaan todella tunnoton tonnariautomaatin jälkeen? Tonnarilla tottu siihen että laatikkoa voi käskyttää kaasulla ja käyttäytyimen oli joka tilanteessa samanlaista.
Virisoftassa "sport" poljinkartta ja toiminta sen takia arvaamatonta?
Edit: Auto on 06 Aero ja ecussa on "jokustage"
Tuohon SPS:ään ja EHU:un liittyen. Denso vetää täysin jumiin kuun asennosta riippuen MP3 soitossa. Näyttö jämähtää, uudelleenkäynnistyksessä SAABin logo jää näytölle. Rattinapit ei toimi, mankan omat napit toimii 30s viiveellä. Homma laukeaa sillä kun käyttää navin sulakkeen poissa.
Mikä on Dirana-versio? EHU:n rautaversio joka selviää laitteen kyljessä olevasta tarrasta?
Akku tietty tikissä tai mielellään laturin päässä kun lähtee päivitystä ajamaan.
Välillä vedättää ahdoilla, toisinaan pykältää yhden alas ja joskus kahdella.
Onko femman sähkökaasu vaan todella tunnoton tonnariautomaatin jälkeen? Tonnarilla tottu siihen että laatikkoa voi käskyttää kaasulla ja käyttäytyimen oli joka tilanteessa samanlaista.
Virisoftassa "sport" poljinkartta ja toiminta sen takia arvaamatonta?
Edit: Auto on 06 Aero ja ecussa on "jokustage"
Tuohon SPS:ään ja EHU:un liittyen. Denso vetää täysin jumiin kuun asennosta riippuen MP3 soitossa. Näyttö jämähtää, uudelleenkäynnistyksessä SAABin logo jää näytölle. Rattinapit ei toimi, mankan omat napit toimii 30s viiveellä. Homma laukeaa sillä kun käyttää navin sulakkeen poissa.
Mikä on Dirana-versio? EHU:n rautaversio joka selviää laitteen kyljessä olevasta tarrasta?
Mites, onko väliä vetääkö Remote tai pass-trough moodissa?G-mies kirjoitti:SPS kiinatechillä ei ole onnistunut ihan joka kerta.
Akku tietty tikissä tai mielellään laturin päässä kun lähtee päivitystä ajamaan.